รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 24.05.2022 | Viewers 1,778
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Ideally with a university degree or diploma in - Communications or Public Relations.
- Minimum 2 years work experience as Communications Manager or Assistant Marketing Communications Manager. -- - Good problem solving, writing, administrative and Social Media skills are a must.
- Minimum 2 years work experience as Communications Manager or Assistant Marketing Communications Manager. -- - Good problem solving, writing, administrative and Social Media skills are a must.
Job Details
รายละเอียดงาน
- The Social Media Manager will administer the Hotel's social media marketing and advertising
- Deliberate planning and goal setting
- Development of brand awareness and online reputation
- Content management
- Cultivation of leads and sales
Reporting to the Director of Communications will help develop Grand Hyatt Erawan Bangkok overall Social Strategy, designed to increase brand awareness, and shape brand perception, reputation and preference, by reaching current and potential Grand Hyatt Erawan Bangkok guests through a wide range of Social channels and tools.
He/She will work closely with Hyatt's Brand Communications, Digital, and Customer Care teams.
- Deliberate planning and goal setting
- Development of brand awareness and online reputation
- Content management
- Cultivation of leads and sales
Reporting to the Director of Communications will help develop Grand Hyatt Erawan Bangkok overall Social Strategy, designed to increase brand awareness, and shape brand perception, reputation and preference, by reaching current and potential Grand Hyatt Erawan Bangkok guests through a wide range of Social channels and tools.
He/She will work closely with Hyatt's Brand Communications, Digital, and Customer Care teams.
Welfare
สวัสดิการ
- 5 days working
- 2 free meals per day
- Service charge
- Social security
- Life & Health insurance
- Provident Fund
- Complimentary stay in Hyatt worldwide
- 2 free meals per day
- Service charge
- Social security
- Life & Health insurance
- Provident Fund
- Complimentary stay in Hyatt worldwide
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
27.03.2024 |
Guest Service Officer - Front Office จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
27.03.2024 |
Bartender - Outlet and Bar จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
27.03.2024 |
Waiter / Waitress - Restaurant จำนวน 8 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
27.03.2024 |
Demi Chef - Bakery Kitchen จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
27.03.2024 |
Demi Chef - All Day Dining จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
27.03.2024 |
GSO - Executive Floor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
27.03.2024 |
Barista - Bakery Shop จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
27.03.2024 |
Sous Chef - Pastry จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
27.03.2024 |
Restaurant & Bar Assistant Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
27.03.2024 |
Chef de Partie - Western จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
27.03.2024 |
Commis - Western (Temp.) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
27.03.2024 |
Guest Service Officer - Operator จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
27.03.2024 |
Technician (ช่างเทคนิค) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
27.03.2024 |
Sous Chef - Pastry&Bakery จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |