×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 01.01.2019 | Viewers 1,276
Salary :
เงินเดือน
30,001 - 40,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Koh Phangan
เกาะพะงัน

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
10 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 50 years old
อายุไม่เกิน 50 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
PREREQUISITES:
Strong management skills, ability to appropriately assign or delegate work and authority to others in the accomplishment of goals. And provide coaching, advice and assistance as required.

Available to work when needed, including weekends, holidays, and nights.

EXPERIENCE:
At least 5 to 10 years experience in the hospitality industry, with significant luxury and international experience.
Job Details
รายละเอียดงาน
REPORTS TO: General Manager

POSITION SUMMARY:

The Assistant General manager is responsible for all aspects of operations at the hotel and provides support to the General Manager.

Directs and coordinates hotels activities to obtain optimum efficiency and economy of operations, and maximize full potential with a balanced focus on hotels mission, guests, employees and General Manager satisfaction.

ASST GENERAL MANAGER DUTIES AND RESPONSIBILITIES:

Assist the General Manager in his day to day operations.

Assigns duties to HOD's and observers performance to ensure adherence to hotel policies and established operating procedures.

Provides training to staff and HOD's.

Acts as the hotels public relations director and promotes the property within the hotel industry, local community and trade associations.

Receives and resolved or assists the General manager in resolving guest complaints and service recovery process.

Selects or assist in the selection of hotel staff and completes all new hire paper works.

Review employee performance and conducts personnel actions such as disciplinary actions and terminations.

Maintains accurate records including cash flows sheet, guest floor limit, AR Ageing reports, Direct billing etc.

Assisting General Manager during Morning meetings or conducts the morning HOD meetings in the absence of General Manager.

Adheres to all franchise and company procedures and regulations as well as standard operating procedures.

Ensure full compliance to Hotel operating controls, SOP, policies, procedures and service standards.

Assist GM in key property issues including capital projects, customer service and refurbishment.

Assist General Manager in wage scale surveys and ensures employee wages are followed by the company and salary guidelines.

Performs daily, weekly and monthly property inspections.

Ensures property, grounds, physical plant and work areas maintained to standard.

Builds strong working relationships and communications with hotel staff, HOD's and other departments to ensure maximum operating effectiveness and fulfill of special event need.

Cover shifts is all departments as scheduled by the General Manager.

Monitor maintenance progress and FF&E (Furniture, Furnishings, and Equipment) conditions and provide status report to GM.

Performs sudden audits on rooms and other operating areas.

Provide effective leadership to hotel team members.

Ensure hotel staff is provided with uniforms and name tags, and upholds property grooming standards.

Ensures effective, timely and accurate communications flow with regards to hotel policies and procedures.

Assist the GM in in all aspects of business planning.

Must be available 24/7 in case to respond to any guest or employee emergencies.

Corporate client handling and take part in new client acquisition along with the sales team whenever required.

Assisting in residential sales as and when required and development with strong sales prospects.

Respond to audits to ensure continual improvement is achieved.

All Other duties as assigned by the General Manager.

Knowledge of F&B will be advantage.
Welfare
สวัสดิการ
ชุดยูนิฟอร์ม
เบี้ยขยัน
วันหยุด 1 วัน / สัปดาห์
วันหยุดนักขัตฤกษ์
บ้านพัก
อาหารฟรี
ประกันสังคม
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด