รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 07.01.2019 | Viewers 871
Salary : เงินเดือน |
15,001 - 20,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- 2 years experience in the guest services, front desk, or related professional area.
- Develop and maintain positive working relationships with others.
- Speak with others using clear and professional language
- Develop and maintain positive working relationships with others.
- Speak with others using clear and professional language
Job Details
รายละเอียดงาน
- Review arrival information on a daily basis; VIP, SPG, Marriott Reward, Regular guest, Groups, special requests, etc. Follow up with Housekeeping and Room Service
- Responsible for correct registration procedure; registration card, room allocation, credit policy, etc.
- Maintain good working relations with all departments, especially Housekeeping and Reservations. Checks discrepancies and out-of-order rooms, to ensure correct room status at all times
- Responsible for correct handling of cash and cheques, credit cards, foreign currencies, vouchers and invoices
- Responsible for correct handling of safe deposit boxes
- Responsible for prepare activities for group arrival, correct definition of group masters to ensure correct charges
- Responsible for correct check-out procedure following hotel- s policies and procedures
- Responsible for reservations, changes and cancellations when Reservation Office is closed
- Responsible for correct registration procedure; registration card, room allocation, credit policy, etc.
- Maintain good working relations with all departments, especially Housekeeping and Reservations. Checks discrepancies and out-of-order rooms, to ensure correct room status at all times
- Responsible for correct handling of cash and cheques, credit cards, foreign currencies, vouchers and invoices
- Responsible for correct handling of safe deposit boxes
- Responsible for prepare activities for group arrival, correct definition of group masters to ensure correct charges
- Responsible for correct check-out procedure following hotel- s policies and procedures
- Responsible for reservations, changes and cancellations when Reservation Office is closed
Welfare
สวัสดิการ
- Uniform
- Service Charge
- Duty Meal
- Social Security
- OPD/Dental
- Service Charge
- Duty Meal
- Social Security
- OPD/Dental
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |