รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 08.01.2019 | Viewers 821
Salary : เงินเดือน |
15,001 - 20,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
0 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Minimum 1 year experience as front reception or guest service agent at senior level.
- Completed a business college course or secretarial / admin course (optional)
- Commitment to an exceptional guest service to high standards.
- Ability to communicate in English well.
- Strong interpersonal and oral communication skills.
- Passion and excitement for the hospitality / service industry.
- Completed a business college course or secretarial / admin course (optional)
- Commitment to an exceptional guest service to high standards.
- Ability to communicate in English well.
- Strong interpersonal and oral communication skills.
- Passion and excitement for the hospitality / service industry.
Job Details
รายละเอียดงาน
- To receive, communicate and check-in guests in correspondence with company policy.
- Take care of special wishes / requests of guests and pass onto the appropriate personnel.
- Check out leaving guests, make up bills and handle payments in correspondence with company procedures.
- To manage and make appropriate records to ensure guest requirements are satisfied.
- Liaise with other functions (e.g. housekeeping) regarding guest requirements (e.g. late / early check-in, newspapers, fruit etc.)
- Ensure all Guest Information is displayed is accurate, up to date and meets customer requirements.
- Professional management of any complaints in accordance with company procedures.
- Take care of special wishes / requests of guests and pass onto the appropriate personnel.
- Check out leaving guests, make up bills and handle payments in correspondence with company procedures.
- To manage and make appropriate records to ensure guest requirements are satisfied.
- Liaise with other functions (e.g. housekeeping) regarding guest requirements (e.g. late / early check-in, newspapers, fruit etc.)
- Ensure all Guest Information is displayed is accurate, up to date and meets customer requirements.
- Professional management of any complaints in accordance with company procedures.
Welfare
สวัสดิการ
- ชุดยูนิฟอร์ม
- ประกันสังคม
- ประกันชีวิต
- ประกันสุขภาพ
- กองทุนเงินทดแทน
- เงินพิเศษ/ เบี้ยขยัน
- ประกันสังคม
- ประกันชีวิต
- ประกันสุขภาพ
- กองทุนเงินทดแทน
- เงินพิเศษ/ เบี้ยขยัน
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |