×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 08.11.2018 | Viewers 776
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Chiang Mai
เชียงใหม่

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
Yes
รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Minimum 10 years in management of hotel.
- Able to manage large and diverse operation, Excellent leadership skill
- Good command of English
- Good communication and negotiation skills, Strong service mind and Mature and Excellent organizational skills and attention to detail.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Make recommendations for capital improvements to enhance the assets of the hotel and/or company and brand loyalty.
- Direct day-to-day activities, plan and assign work and establish performance and development goals for team members. Provide mentoring, coaching and regular feedback to help manage conflict, improve team member performance and recognize good performance.
- Educate, train and motivate hotel staff while ensuring they have the information, market data, tools and equipment to successfully carry out job duties.
- Recommend and/or initiate salary, disciplinary, or other staffing/human resources-related actions in accordance with hotel and/or company rules and policies.
- Promote teamwork and quality service through daily communication and coordination with key department heads.
- Interact with guests and individuals outside the hotel, including, but not limited to, current and potential clients, owning company representatives, community leaders, government officials, travel industry representatives, suppliers, competitors and other members of the local community.
- Ensure highest level of guest satisfaction by providing quality guest services and amenities.
- Ensure a safe and secure environment for guests, team members and hotel assets in compliance with owners- policies and procedures and regulatory requirements. Maintain relations with outside contacts.
- Act as public relations representative to raise awareness of hotel and brand in local community. Drive team member involvement in community organizations, activities and businesses.
- Develop and carry out action plans to be environmentally conscious by taking steps to reduce the hotel- s carbon footprint.
Welfare
สวัสดิการ
- Service Charge
- Uniform
- Competitive Annual Vacation Entitlement
- Staff Meals
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด