รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 08.08.2019 | Viewers 2,171
Salary : เงินเดือน |
10,001 - 15,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Prachin Buri
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Thai Nationality
- Both Male/Female can apply.
- Excellent leadership skills and exceptional communication skills
- Previous role as a Human Resources Manager in a similar quality hotel.
- Both Male/Female can apply.
- Excellent leadership skills and exceptional communication skills
- Previous role as a Human Resources Manager in a similar quality hotel.
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Ensure that scheduled employee arrive and leave on time and are in correct uniforms and properly groomed.
2. Ensure that all amenities are duly coordinated before arrival of guests.
3. Ensure that stations are properly set and equipped prior to service and cleared after.
4. Ensure that Order taker procedures are performed properly in accordance to required standard.
5. Conduct monthly stock takes of all operating equipments and supplies.
6. Liaise with Steward in the cleaning and burnishing of all silverwares.
7. Ensure that trolleys, warming boxes and other items are always replenish and stocked in accordance to daily consumption and anticipated work load.
8. At all time, try to up-sell or seek new business leads with host.
9. Monitor and take corrective steps to reduce misuse and breakage of china, glassware, linen and supplies.
10. Familiarized all F&B products and prices including miscellaneous charges.
11. Stress courtesy and efficiency on the part of all employees through on-going training.
2. Ensure that all amenities are duly coordinated before arrival of guests.
3. Ensure that stations are properly set and equipped prior to service and cleared after.
4. Ensure that Order taker procedures are performed properly in accordance to required standard.
5. Conduct monthly stock takes of all operating equipments and supplies.
6. Liaise with Steward in the cleaning and burnishing of all silverwares.
7. Ensure that trolleys, warming boxes and other items are always replenish and stocked in accordance to daily consumption and anticipated work load.
8. At all time, try to up-sell or seek new business leads with host.
9. Monitor and take corrective steps to reduce misuse and breakage of china, glassware, linen and supplies.
10. Familiarized all F&B products and prices including miscellaneous charges.
11. Stress courtesy and efficiency on the part of all employees through on-going training.
Welfare
สวัสดิการ
- Accommodation
- Health Insurance
- Service Charge
- Health Insurance
- Service Charge
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
23.04.2024 |
Sales Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
02.04.2024 |
Purchasing Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
02.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานแผนกบัญชี จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.03.2024 |
Room Division Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.03.2024 |
Reservation Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.03.2024 |
Executive Housekeeper จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.03.2024 |
2. Marketing Executive for on line marketing, images. จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
26.03.2024 |
Bartender (บาร์เทนเดอร์) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
26.03.2024 |
Front Office Manager (ผู้จัดการแผนกต้อนรับ) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.03.2024 |
นักศึกษาฝึกงานโรงแรม จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.03.2024 |
Laundry Supervisor (หัวหน้าแผนกซักรีด) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |