×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 27.01.2020 | Viewers 8,175
Salary :
เงินเดือน
10,001 - 15,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตธนบุรี]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 30 years old
อายุไม่เกิน 30 ปี
Unit :
จำนวนรับ
3 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
Yes
รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Thai nationality only
- Aged 22-30 years old with Bachelor's Degree
- Direct experience from hospitality is preferable
- หากมีประสบการณ์ตรงมากกว่า 1 ปี จากโรงแรมขนาด250 ห้องขึ้นไป จะพิจารณาเป็นพิเศษ
- Fluent English and good customer service skill
- Able to work in shifts and muti-tasking job
- Love challenge and never give up !
Job Details
รายละเอียดงาน
- To obtain guests information by answering telephone calls; transfer calls to other departments; verifying information.
- To explain hotel procedures; answer questions; solve problem; provide information; receive food order and forward to Room Service
- Completes monthly complaint report and send to Guest Service Centre Manager.
- Maintains and improves quality results by adhering to standards and guidelines; recommending improved procedures.
- To have a complete knowledge of the hotel product, including room types, rates, relative features and facilities, food and beverage outlets and promotions, spa and health club, and other Anantara properties.
- To take personal responsibility for the service and attitude with which our guest service is being delivered, and ensure it meets the highest standard of Anantara at all times.
- Take personal responsibility for ensuring all issues pertaining to guest satisfaction are met and that follow up is completed on a timely basis.
- To be proactive and innovative, suggesting alternatives that meet guest needs in enjoying their Anantara experience.
- To develop a close and harmonious working relationship with all hotel departments,
- To attend hotel events, daily shift briefings and training to improve professional skills.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด