×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 13.02.2019 | Viewers 987
Salary :
เงินเดือน
10,001 - 15,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตธนบุรี]

Education :
การศึกษา
High School Education
มัธยมศึกษาตอนปลาย
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 30 years old
อายุไม่เกิน 30 ปี
Unit :
จำนวนรับ
2 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
Yes
รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Job Qualifications
ข้อกำหนด


- Thai nationality only with 1-3 years experience
- Aged 22-30 years old with active manner
- Communicated English and good customer service skill
- Able to work in shifts and muti-tasking job
- Love challenge and never give up !
Job Details
รายละเอียดงาน
- To work as a team with colleagues in all departments, to ensure timely service and a smooth running operation.
- To understand and adhere to all hotel policies and Standard Operating Procedures with regard to guest service, how to run the operation, and personal discipline and grooming.
- Check out with your Supervisor before leaving your station or the floor for any reason
- To have a full knowledge of the services and facilities provided by the hotel in order to answer any questions the guests may have.
- Follow all safety policies to ensure a safe work area
- Follow all reasonable work-related requests made by a Manager or Supervisor which may be outside your normal job activities, to achieve complete guest satisfaction and service throughout the Hotel
- Maintain your station in accordance with standards at all times
- Develop a complete knowledge of menus
- Learn and correctly use the Point of Sale equipment and follow procedures
- To maintain strict security measures when entering guest rooms, to maintain the privacy rights of our guests.
- Actively participate in all training meetings, to continually develop professional skills and increase guest satisfaction.
- Check corridors for trays when returning from taking orders (Room Service)
- Clean and break down trays in dish area, watching for condiments, salt, pepper, sugars, salt & pepper, etc.
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Yotsapat Pankum (Human Resources Manager)
257/1-3 Charoennakorn Road, Samrae, Thonburi, Bangkok 10600 กรุงเทพ
เว็บไซต์ : careers.smartrecruiters.com/MinorInternational/minor-hotels
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
15.02.2019
Guest Relation Supervisor - Japanese speaking
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
15.02.2019
Chef de Partie - Western Banquet
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
15.02.2019
Event Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
15.02.2019
Restaurant Supervisor - Manohra Cruises
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
15.02.2019
Catering Sales Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
15.02.2019
Guest Service Agent (GSA)
จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
15.02.2019
Spa Receptionist (พนักงานต้อนรับสปา)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
15.02.2019
Therapist (พนักงานนวด)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
15.02.2019
Reservation Officer
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
15.02.2019
Commis II Banquet
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
15.02.2019
Bartender (บาร์เทนเดอร์)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
13.02.2019
Chef de Cuisine - Brio Restaurant
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
13.02.2019
Waitress and Waiter (พนักงานเสริฟ)
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register