×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 31.01.2019 | Viewers 1,602
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Hua Hin
หัวหิน

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 35 years old
อายุไม่เกิน 35 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
QUALIFICATION

EDUCATION BACKGROUND, CERTIFICATE/LICENSING

Bachelor degree in any field.
PROFESSIONAL EXPERIENCES
At least 3 years- experience in Talent & Culture or Training Department in hotel business

Knowledge Skills Mental Abilities/Personalities
Labor Laws
Labor Skills Development laws Computer MS Office
Fair in English
Good problem solving skills
Good interpersonal skills
Positive thinking
Good personality
Service-oriented

-
Job Details
รายละเอียดงาน
RESPONSIBILITIES AND MEANS

- Develops and implements recruitment and screening system.

- Assists in establishing standard policies and procedures for recruitment.

- Investigates and reviews all disciplinary actions to ensure the actions are complying with the labor law, hotel rules and regulations. Consults with department heads on appropriate action and recommend final results.

- Ensures the staff compliance with hotel policies and procedures as well as government regulations pertaining to employment practice.

- Oversee staff hotel personnel and ensure the effective staff management.

ADMINISTRATIVE RESPONSIBILITIES

- Maintains and updates staff records, legal documents, policies and procedures and other personnel matters.

- Prepares and submits periodic personnel reports such as turnover, personnel inventories, recruitment, staff accident.

- Follows up closely the end of probation period date and end of contract date.

- Assist in establishing personnel department budget.

- Monitors the staff performance appraisal
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
23.04.2024
Occupational Health and Safety Officer (จป. วิชาชีพ) - MERCURE IBIS BANGKOK SIAM
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Occupational Health and Safety Officer (จป. วิชาชีพ) - MERCURE PATTAYA OCEAN RESORT
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Occupation Safety& Health Committee (จป. วิชาชีพ) - NOVOTEL IBIS STYLES BANGKOK SUKHUMVIT 4
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Occupation Safety& Health Committee (จป. วิชาชีพ) - MERCURE IBIS BANGKOK SUKHUMVIT 24
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Occupation Safety& Health Committee (จป. วิชาชีพ) - IBIS PATTAYA
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Occupation Safety& Health Committee (จป. วิชาชีพ) - IBIS PHUKET PATONG
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Occupation Safety& Health Committee (จป. วิชาชีพ) - IBIS BANGKOK RIVERSIDE
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Occupational Health and Safety Officer (จป. วิชาชีพ) - IBIS BANGKOK SUKHUMVIT 4
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Occupational Health and Safety Officer (จป. วิชาชีพ) - IBIS BANGKOK SATHORN
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Group Finance Supervisor - Account Receivable
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Group Assistant Revenue Manager / Group Revenue Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด