รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 25.01.2019 | Viewers 898
Salary : เงินเดือน |
10,001 - 15,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
0 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
2 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
Yes รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
Yes รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Able to work in shift
- Proficiency in English communication (both written and spoken)
- Computer literate
- Able to manage and maintain room allotments in a computerised database.
- Good personality, enthusiastic, and service minded
- Good organisational skills
- Good attitude - open minded, flexible, and good team player
- New graduates are welcome!
- Proficiency in English communication (both written and spoken)
- Computer literate
- Able to manage and maintain room allotments in a computerised database.
- Good personality, enthusiastic, and service minded
- Good organisational skills
- Good attitude - open minded, flexible, and good team player
- New graduates are welcome!
Job Details
รายละเอียดงาน
Scope of Work
- Greet guests and respond to requests in a friendly manner.
- Promptly respond to reservation requests and enquiries from the hotel- s website, direct emails, telephone calls, travel agents, online travel agents (OTAs), and social media.
- Make sure that the hotel- s information distributed through online channels is correct and up-to-date.
- In charge of hotel- s restaurant in the morning and ensure good service is delivered.
- Co-ordinate with the housekeeping team to maintain the rooms- standard and ensure that guests- requirements are met.
- Maintain high service standards.
- Greet guests and respond to requests in a friendly manner.
- Promptly respond to reservation requests and enquiries from the hotel- s website, direct emails, telephone calls, travel agents, online travel agents (OTAs), and social media.
- Make sure that the hotel- s information distributed through online channels is correct and up-to-date.
- In charge of hotel- s restaurant in the morning and ensure good service is delivered.
- Co-ordinate with the housekeeping team to maintain the rooms- standard and ensure that guests- requirements are met.
- Maintain high service standards.
Welfare
สวัสดิการ
- Negotiable
- Monthly commission available (5,000 - 10,000 Baht) after probation period
- Monthly commission available (5,000 - 10,000 Baht) after probation period
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |