รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 03.12.2018 | Viewers 502
Salary : เงินเดือน |
40,001 - 50,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Koh Tao
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
7 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 50 years old อายุไม่เกิน 50 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Job Qualifications
- Bachelor or Master Degree in Business Administration, Hospitality Management, Hotel, and Catering, or a related field is required.
- At least 10 years experience in Food and Beverage Business.
- At least 5 years experience as an F&B Manager, Asst. F&B Manager or Area Manager.
- Strong communication, service and leadership skills.
- Strong management skills, training and coaching skills
- Effective decision making and problem solving skills.
- Be able to work under pressure.
- Open-minded and flexible with a can- do attitude.
- Good command in English both speaking and writing.
- Bachelor or Master Degree in Business Administration, Hospitality Management, Hotel, and Catering, or a related field is required.
- At least 10 years experience in Food and Beverage Business.
- At least 5 years experience as an F&B Manager, Asst. F&B Manager or Area Manager.
- Strong communication, service and leadership skills.
- Strong management skills, training and coaching skills
- Effective decision making and problem solving skills.
- Be able to work under pressure.
- Open-minded and flexible with a can- do attitude.
- Good command in English both speaking and writing.
Job Details
รายละเอียดงาน
Job Details
- Manage all F&B and day-to-day operations within budgeted guidelines and to the highest standards.
- Preserve excellent levels of internal and external customer service.
- Design exceptional menus, purchase goods and continuously make necessary improvements.
- Identify customers needs and respond proactively to all of their concerns.
- Lead F&B team by attracting, recruiting, training and appraising talented personnel.
- Establish targets, KPI's, schedules, policies and procedures.
- Provide a two way communication and nurture an ownership environment with emphasis in motivation and teamwork.
- Comply with all health and safety regulations.
- Manage all F&B and day-to-day operations within budgeted guidelines and to the highest standards.
- Preserve excellent levels of internal and external customer service.
- Design exceptional menus, purchase goods and continuously make necessary improvements.
- Identify customers needs and respond proactively to all of their concerns.
- Lead F&B team by attracting, recruiting, training and appraising talented personnel.
- Establish targets, KPI's, schedules, policies and procedures.
- Provide a two way communication and nurture an ownership environment with emphasis in motivation and teamwork.
- Comply with all health and safety regulations.
Welfare
สวัสดิการ
1.) อาหารพนักงาน 3 มื้อ
2.) ประกันสุขภาพ
3.) ประกันสังคม
4.) เครื่องแบบพนักงาน
5.) โบนัสรายปี
6.) ค่าเซอร์วิส
7.) ที่พักพนักงาน
8.) เงินปรับประจำปี
9.) เงินช่วยเหลืองานศพ
2.) ประกันสุขภาพ
3.) ประกันสังคม
4.) เครื่องแบบพนักงาน
5.) โบนัสรายปี
6.) ค่าเซอร์วิส
7.) ที่พักพนักงาน
8.) เงินปรับประจำปี
9.) เงินช่วยเหลืองานศพ
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |