รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 15.03.2019 | Viewers 1,074
Salary : เงินเดือน |
15,001 - 20,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Phra Nakhon Si Ayutthaya
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-Able to operate on computer
-Bachelor's degree, or high school diploma with hotel experience
-Have experience working in a hotel
-Able to speak English
-Have Service mind
-Must be friendly, outgoing, possess excellent communication and problem-solving skills
-patience
-Be honest
-Bachelor's degree, or high school diploma with hotel experience
-Have experience working in a hotel
-Able to speak English
-Have Service mind
-Must be friendly, outgoing, possess excellent communication and problem-solving skills
-patience
-Be honest
Job Details
รายละเอียดงาน
-Supervise the efficient operations of reception including check in/out procedures
-Support team members in handling guest requests and enquirers to ensure a positive outcome is achieved
-Ensure that both the Front Office Manager and Reception Supervisors are kept fully aware of any relevant feedback from Guests and/or other departments
-Demonstrate a high level of customer service at all times
-Understand thoroughly all hotel room categories, room rates, packages, promotions and other general product knowledge necessary to perform daily duties
-Monitor the appearance, standards and performance of the Front Office Team with an emphasis on training and teamwork
-Also provide hotel clerks with necessary training and support.
-Other responsibilities might include bookkeeping duties, such as balancing accounts, conducting nightly financial audits and referring patron comments and complaints to the appropriate hotel manager.
-etc.
-Support team members in handling guest requests and enquirers to ensure a positive outcome is achieved
-Ensure that both the Front Office Manager and Reception Supervisors are kept fully aware of any relevant feedback from Guests and/or other departments
-Demonstrate a high level of customer service at all times
-Understand thoroughly all hotel room categories, room rates, packages, promotions and other general product knowledge necessary to perform daily duties
-Monitor the appearance, standards and performance of the Front Office Team with an emphasis on training and teamwork
-Also provide hotel clerks with necessary training and support.
-Other responsibilities might include bookkeeping duties, such as balancing accounts, conducting nightly financial audits and referring patron comments and complaints to the appropriate hotel manager.
-etc.
Welfare
สวัสดิการ
- ค่าบริการ
- สวัสดิการอาหารกลางวัน
- ประกันสังคม
- สวัสดิการอาหารกลางวัน
- ประกันสังคม
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |