×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 31.01.2019 | Viewers 341
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตคลองเตย]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
Yes
รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Previous experience with automated Revenue Management systems
- A minimum of 5 years- experience in a similar role within a four/five star hotel environment with a highly developed management style and a successful track record in Revenue Management
- Good command of English both written and spoken
Job Details
รายละเอียดงาน
- Maintain manual / automated revenue management system to achieve maximum benefit from the information derived from these tools.
- Prepare and monitor demand forecasts as defined by Onyx policy.
- On a daily basis review and deploy inventory restrictions and pricing strategies designed to maximise revenue given the forecasted demand conditions.
- Monitor competitor pricing for all revenue generating departments and work with the appropriate department heads to ensure optimum pricing strategy for revenue maximisation.
- Prepare and distribute daily, weekly, monthly, and other periodic reports as defined by the Onyx policies.
- Conduct and lead weekly Revenue Strategy Meetings and Group pick up meetings.
- Strategy & Analysis
- Monitor results versus budget on a regular basis and report at appropriate intervals.
- Apply appropriate restriction settings in all systems to optimize RevPAR during high demand periods
- Track sales programs / promotions / advertising and provide feedback as necessary to relevant departments.
- Analyse current revenue generation trends, and identify critical areas for Revenue Enhancement.
- Implement revenue management and system standards, procedures, and policies as defined by Onyx.
- Direct the Ecommerce manager to ensure that correct Inventory / BAR rates and other strategic packages are available on our own and third party websites
Welfare
สวัสดิการ
Team Member's Welfare
1. Service Charge
2. Performance Bonus
3. Meal Allowance
4. Provident Fund
5. Birthday Leave and Gifts
6. 8 Days off per month
7. Medical and Life Insurance
8. Annual Medical Check Up
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด