รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 14.01.2020 | Viewers 1,552
Salary : เงินเดือน |
10,001 - 15,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
0 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Friendly, polite, and service-minded with positive attitude
- Fast learner, independent, and detail-oriented
- Experience in reception, customer service, and/or spa business
- Good English skills (speaking & writing)
- Able to work on shift
- Fast learner, independent, and detail-oriented
- Experience in reception, customer service, and/or spa business
- Good English skills (speaking & writing)
- Able to work on shift
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Provide guidance to clients on the procedures at the spa.
2. Answer telephone calls and provide accurate information to clients.
3. Introduce new products to clients and educate them on their uses and benefits.
4. Keep clients updated on currently available promotions and discounts in services offered in the Spa.
5. Process payments from clients for services ordered from the spa.
6. Keep register of long and existing clients for them to enjoy benefits given to loyal customers.
7. Give appointments to clients on specific days.
8. Open and close the spa at the appropriate time.
9. Assist in getting client feedback on level of services delivered in order to improve on service delivery.
10. Inform team members of appointments that have been cancel by clients, and alert team members of the arrival of clients who come without prior appointments.
11. Assist in developing promotional events, which focus on increasing the clientele of the spa.
12. Manage the visitor register to keep record of people who visit the spa on a daily basis.
13. Receive complaints and feedback to manager for resolution.
14. Other duties as assigned.
2. Answer telephone calls and provide accurate information to clients.
3. Introduce new products to clients and educate them on their uses and benefits.
4. Keep clients updated on currently available promotions and discounts in services offered in the Spa.
5. Process payments from clients for services ordered from the spa.
6. Keep register of long and existing clients for them to enjoy benefits given to loyal customers.
7. Give appointments to clients on specific days.
8. Open and close the spa at the appropriate time.
9. Assist in getting client feedback on level of services delivered in order to improve on service delivery.
10. Inform team members of appointments that have been cancel by clients, and alert team members of the arrival of clients who come without prior appointments.
11. Assist in developing promotional events, which focus on increasing the clientele of the spa.
12. Manage the visitor register to keep record of people who visit the spa on a daily basis.
13. Receive complaints and feedback to manager for resolution.
14. Other duties as assigned.
Welfare
สวัสดิการ
- Service Charge
- Incentive
- 5 working day per week
- Vacation and Public Holiday
- Provident Fund
- Social Security
- Group Insurance
- Staff Birthday
- Uniform
- Meal
- Training & Development
- Car Park
- etc
- Incentive
- 5 working day per week
- Vacation and Public Holiday
- Provident Fund
- Social Security
- Group Insurance
- Staff Birthday
- Uniform
- Meal
- Training & Development
- Car Park
- etc
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
24.04.2024 |
Bell Attendant [พนักงานยกกระเป๋า] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
24.04.2024 |
Chief Account ประจำที่ Fortune Saeng Chan Beach Hotel Rayong จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Room Attendant (พนักงานทำความสะอาดห้องพัก) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Sales Manager - Wedding & Event จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Fitness Instructor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Chief Accountant จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Student Trainee (นักศึกษาฝึกงาน) จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
24.04.2024 |
Chief Steward จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Account Supervisor ประจำที่ Grand Fortune Hotel Nakhon Si Thammarat จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Duty Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Assistant Housekeeping Manager [ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกแม่บ้าน] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Chief Accountant ประจำที่ Grand Fortune Hotel Nakhon Si Thammarat จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Guest Relations Officer จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Marketing & Communications Officer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Commis II (Main Kitchen) จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
เจ้าหน้าที่ความปลอดภัย ระดับวิชาชีพ จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Club Floor Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Sales Manager - Corporate จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Chef de Partie จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
24.04.2024 |
Sales Manager ประจำที่ Grand Fortune Hotel Nakhon Si Thammarat จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Sales Executive ประจำที่ Fortune Saeng Chan Beach Hotel Rayong จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Floor Supervisor จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
24.04.2024 |
Assistant Human Resource Manager ประจำที่ โรงแรมฟอร์จูน โคราช จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Assistant Fitness Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Accountant Supervisor ประจำที่โรงแรมฟอร์จูน แม่สอด จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |