×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 04.04.2019 | Viewers 1,182
Salary :
เงินเดือน
15,001 - 20,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตบางรัก]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 30 years old
อายุไม่เกิน 30 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
Yes
รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
สถานที่ปฏิบัติงาน : บริษัท หลับดี จำกัด (สำนักงานใหญ่)

- Excellence English communication and writing skills
- Minimum 1 year experience in hotel industry, preferably in Reservations and /or Contact Center
- Sales and quality driven approach
- Positive and outgoing team player with flexible schedule
- Hospitable and customer service dedicated
- Passionate to work in fast developing international team
- Quick learner with open for changes
- - CAN DO- attitude and goals orientated
Job Details
รายละเอียดงาน
- Handle the processing of all orders with accuracy and timeliness
- Monitor the team- s progress, identify shortcomings and propose improvements
- Assist in the preparation and organizing of promotional material or events
- Respond to inquiries through Line, Facebook, Live Chat with the guests
- Stop/Close sell to certain travel agents
- Process reservations by mail, phone call, fax and other possible channels from the guests
- Rooms
- airport transfer
- tours (seasonal) etc.
- Create reservations from sales office, other departments and travel agents
- Possess product knowledge; room types as well as location and layout
- Know the selling status, and benefits of all package plans
- Keep updated and issue of current contract rate, special promotions
- Support multiple executives with travel arrangements, expense reports, and calendar management for Sales Department
- Handle memos, data entry all document relates with department
- Coordinate and Support additional departments with administrative functions and general clerical work as needed
- Checking prices and contracts are up to date.
- Ensure the adequacy of sales-related equipment or material
Welfare
สวัสดิการ
- วันหยุด 2 วัน/สัปดาห์ (หรือตามตารางการทำงาน)
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ปีละ 16 วัน (สำหรับปี 2019)
- สิทธิ์ลาพักร้อน 10 - 15 วัน (ขึ้นตามอายุงาน) ใช้ได้ทันทีหลังผ่านทดลองงาน
- สิทธิ์ลากิจ 7 วัน/ปี
- ประกันภัยกลุ่ม(ประกันสุขภาพ ประกันอุบัติเหตุ และประกันชีวิต)
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ห้องพักราคาพิเศษสำหรับพนักงาน เพื่อน และ ครอบครัวทั้งหลับดีในประเทศไทย ณ กรุงเทพ ภูเก็ต และ สมุย, เสียมราฐ (กัมพูชา), มากาติ (ฟิลิปปินส์)
- ห้องพัก และ รับประทานอาหารอาหารได้ในราคาพิเศษสำหรับโรงแรมในเครือโรงแรมนารายณ์ (Narai Hotel Group)
ฯลฯ
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด