รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 16.03.2023 | Viewers 4,453
Salary : เงินเดือน |
15,001 - 20,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
0 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- 1+ years customer service experience.
- Must be fluent in English, other languages a plus.
- Must be fluent in English, other languages a plus.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Guest service agents answer telephone calls from guests seeking to make or cancel hotel reservations.
- They greet arriving guests, assign rooms, issue keys, and collect guest payment and billing information.
- Agents answer guest requests for assistance and coordinate with housekeeping, bell service, staff and management to fulfill guest requirements.
- They greet arriving guests, assign rooms, issue keys, and collect guest payment and billing information.
- Agents answer guest requests for assistance and coordinate with housekeeping, bell service, staff and management to fulfill guest requirements.
Welfare
สวัสดิการ
- Service Charge
- Meal Allowance (2 meals/day)
- Monthly Day Off 6 days
- Public Holiday
- Annual Leave (Vacation)
- Social Security
- Group Health Insurance
- Provident Fund
- Meal Allowance (2 meals/day)
- Monthly Day Off 6 days
- Public Holiday
- Annual Leave (Vacation)
- Social Security
- Group Health Insurance
- Provident Fund
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |