แจ้งวันหยุดเทศกาลสงกรานต์ปี 2567 เว็บไซต์ hoteljob.in.th จะหยุดให้บริการในส่วนของออฟฟิศ ตั้งแต่วันที่ 13 เม.ย. 2567 ถึง 16 เม.ย. 2567
ในส่วนของหน้าเว็บไซต์ให้บริการตามปกติ และเนื่องในเทศกาลสงกรานต์ 2567 เราขออวยพรลูกค้าผู้มีอุปการคุณ และผู้ใช้งานเว็บไซต์ทุกท่าน
" สวัสดีปีใหม่ไทย 2567 ขออวยพรให้ท่านและครอบครัว มีความสุข สุขภาพแข็งแรง ร่ำรวยเงินทอง
ประสบความสำเร็จในหน้าที่การงาน มีแต่สิ่งดีๆ เข้ามาในชีวิตตลอดปีนี้และปีต่อๆ ไป "
×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 21.02.2019 | Viewers 510
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตจตุจักร]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 50 years old
อายุไม่เกิน 50 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
*Ability to understand the impact of operational initiatives from a sales or marketing person- s perspective

*Ability to prepare reports and use of appropriate mode of communication. Must be proficient at analyzing data, building reporting and making strategic recommendations based on data and trends

*Ability to manage multiple projects and work to tight deadlines

*Proven success working in a fast-paced, high-growth environment

*Keen business sense, with the ability to find creative business-oriented solutions to problems
Job Details
รายละเอียดงาน
*Create strong relationships with key client stakeholders at both senior and mid-management levels

*Work closely with colleagues on cross-territory opportunities and other internal teams on marketing materials and cause studies

*Understand the competitive landscape and market trends

*Understand and effectively communicate the company's value prop, tech, process and current partnerships

*Determine annual unit and gross-profit plans by implementing marketing strategies; analyzing trends and results

*Establish sales objectives by forecasting and developing annual sales quotas for regions and territories; projecting expected sales volume and profit for existing and new products

*Maintain sales volume, product mix and selling price by keeping current with supply and demand, changing trends, economic indicators and competitors

*Establish and adjust selling prices by monitoring costs, competition and supply and demand

*Complete national sales operational requirements by scheduling and assigning employees; following up on work results

*Maintain sales staff by recruiting, selecting, orienting and training employees. As well as counseling and disciplining employees; planning, monitoring and appraising job results

*Contribute to team effort by accomplishing related results as needed

*Competent with Microsoft Office Suite, Salesforce.com and ComScore

*Desire to own projects and exceed expectations, with ability to find solutions and deliver results within a rapidly changing, entrepreneurial, technology-driven culture

*Ability to identify and solve client issues strategically

*Excellent interpersonal skills, with the ability to communicate effectively with management and cross-functional teams, for both technical and non-technical audiences

*Work with the Sales, Account Management and Operations, teams to implement targeted sales strategy

*Generate and maintain accurate Account and Opportunity plans

*Work with internal teams on behalf of clients to ensure the highest level of customer service

*Interface with technical support internally to resolve issues that directly impact partners

*Manage and implement the sales forecasting, planning and buyer driven sales and marketing processes, establishing high levels of quality, accuracy and process consistency for the sales and marketing organization

*Work collaboratively with the sales and marketing teams and fosters a culture of continuous process improvement

*Drive the successful implementation and adoption of the sales and marketing automation platforms

*Reporting and analytics

*Ensure reports and other internal intelligence and insight is provided to the sales and marketing organization

*Analyze pipeline and lead data, deliver periodic reporting to the sales and marketing teams providing key business insights: typical reporting relates to Demand Generation, Pipeline Forecast and Trends, Conversion Rates, Target Account, Market Segmentation, Win/Loss, Age

*Report on key KPIs related to the lead and the opportunity waterfall in order to implement a consistent closed-loop between marketing and sales

*Through reporting and analytics, validate the quality of the lead and pipeline data and provide guidance to improve the overall data quality
Welfare
สวัสดิการ
- เงินค่าบริการ (ประมาณ 4,500 - 6,000 บาท/เดือน)
- ประกันกลุ่ม
- อาหาร 3 มื้อ
- ชุดยูนิฟอร์ม 3 ชุด
- วันหยุดประจำสัปดาห์ ละ 2 วัน
- วันหยุดวันเกิด 1 วัน
- วันหยุดตามประเพณี ขั้นต่ำ 15 วัน
- วันหยุดพักร้อน 7 วัน/ปี (ทำงานครบ 3 ปี เพิ่มขึ้นปีละ 1 วัน)
- เงินโบนัส (ตามผลประกอบการ)
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ท่องเที่ยวประจำปี
- งานเลี้ยงพนักงานดีเด่น และ งานเลี้ยงวันเกิดพนักงาน 4 ไตรมาส/ปี
- งานเลี้ยงสังสรรค์พนักงาน 1 ครั้ง/ปี
- อบรมพนักงาน (อบรมทั่วไป และ อบรมภาคบังคับ)
ฯลฯ
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
12.04.2024
E-Commerce Executive
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
12.04.2024
BellBoy/Driver
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
12.04.2024
Financial Controller
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
12.04.2024
Security Officer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด