รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 25.02.2019 | Viewers 746
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Minimum of 2 years experience preferred
Good communication skills in English
Computer skills.
- Proficient in MS Office applications (Word, Excel, and PowerPoint)
- Extensive knowledge of Opera PMS
- Problem solving skills
- Flexibility
Good communication skills in English
Computer skills.
- Proficient in MS Office applications (Word, Excel, and PowerPoint)
- Extensive knowledge of Opera PMS
- Problem solving skills
- Flexibility
Job Details
รายละเอียดงาน
- Provide the analysis required to guide the hotel revenue management team to formulate transient and group inventory restrictions and pricing strategies towards the goal of increasing market share maximizing revenues for the hotel.
- Assist with the implementation of the hotel sales strategy and pricing recommendations across all channels and market segments.
- Analyze results of strategies and tactics deployed on a monthly basis. Provide all communication necessary to hotel strategy team.
- Provide analysis covering each of major OTA channels to ensure that the hotel is maximizing revenue & marketing exposure from each of our top partners.
- Analyze recent trends for all revenue streams and provide detailed analysis in the revenue forecasting process for the hotel.
- Collaborate with the hotel Director of Sales to provide detailed analysis on group pick up and wash trends
- Develop analysis for the business/leisure travel sales team that allows them to better evaluate new and existing accounts
- Assist with the implementation of the hotel sales strategy and pricing recommendations across all channels and market segments.
- Analyze results of strategies and tactics deployed on a monthly basis. Provide all communication necessary to hotel strategy team.
- Provide analysis covering each of major OTA channels to ensure that the hotel is maximizing revenue & marketing exposure from each of our top partners.
- Analyze recent trends for all revenue streams and provide detailed analysis in the revenue forecasting process for the hotel.
- Collaborate with the hotel Director of Sales to provide detailed analysis on group pick up and wash trends
- Develop analysis for the business/leisure travel sales team that allows them to better evaluate new and existing accounts
Welfare
สวัสดิการ
- สวัสดิการประกันสังคม
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- การรักษาพยาบาลอุบัติเหตุ จากการทำงาน
- ประกันชีวิต
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี
- วันหยุดนักขัตฤกษ์
- วันหยุดประจำสัปดาห์ 8 วัน / เดือน
- เงินค่าบริการ (SERVICE CHARGE)
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- โบนัสประจำปี
- เงินช่วยเหลือ การจัดงานศพพนักงานและครอบครัว
- รางวัลพนักงานดีเด่นประจำ3เดือน และพนักงานดีเด่นประจำปี
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- การฝึกอบรม และพัฒนา
- งานเลี้ยงสังสรรค์พนักงานประจำปี
- กิจกรรม Staff Birthday
- บริการซักรีดยูนิฟอร์ม
- ค่าอาหาร
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- การรักษาพยาบาลอุบัติเหตุ จากการทำงาน
- ประกันชีวิต
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี
- วันหยุดนักขัตฤกษ์
- วันหยุดประจำสัปดาห์ 8 วัน / เดือน
- เงินค่าบริการ (SERVICE CHARGE)
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- โบนัสประจำปี
- เงินช่วยเหลือ การจัดงานศพพนักงานและครอบครัว
- รางวัลพนักงานดีเด่นประจำ3เดือน และพนักงานดีเด่นประจำปี
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- การฝึกอบรม และพัฒนา
- งานเลี้ยงสังสรรค์พนักงานประจำปี
- กิจกรรม Staff Birthday
- บริการซักรีดยูนิฟอร์ม
- ค่าอาหาร
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |