×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 27.02.2019 | Viewers 662
Salary :
เงินเดือน
25,001 - 30,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตพระนคร]

Education :
การศึกษา
No specific
ไม่จำกัดวุฒิ
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Experience in management and leadership skills
- Good command of Microsoft programs including Word, PowerPoint & excel. Previous experience working on financial and front office / F&B systems.
- Able to prioritize and possess excellent time management, decision-making, strong leadership and most importantly teamwork
- Excellent communication skills (written and verbal), administrative and organization skills.
- Proven ability as a flexible and adaptable person
- Good command in Thai and English both written and spoken
- Ability to multi task, work, be organized, and perform under pressure
- Experience with financial accounting
- Friendly, fun, and helpful attitude towards customers and employees
- Ability to maintain proper attitude and ethic towards all guests and employees
- Being able to handle angry customers, complaints, and resolving them in a professional and friendly manner
- Cultural understanding and flexibility in dealing with people from other cultures
- Strong management skills, ability to appropriately assign or delegate work and authority to others in the accomplishment of goals. Provide coaching, advice and assistance to ensure peak performance from all team members.
- Available to work when needed, including weekends, holidays, and nights as required.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Assist the GM in day to day operations
- Assign duties to Head Of Departments and observe performance to ensure standards are being kept
- Assist GM in delivering training
- Selects or assist in the selection of hostel staff and completes all new hire paperwork and ensures the updating of the company HRMI system.
- Maintains accurate records including cash flows sheet, guest floor limit, AR ageing reports, direct billing etc.
- Adheres to all franchise and company procedures and regulations as well as standard operating procedures.
- Ensure full compliance to Hostel operating controls, SOP- s, policies, procedures and service standards.
- Assist GM in key property issues including capital projects, customer service and refurbishment.
- Performs daily, weekly and monthly property inspections.
- Builds strong working relationships and communications with hostel staff, HOD's and other departments to ensure maximum operating effectiveness and fulfilment of special event needs.
- Audits on par stock on all areas to make sure that all required hostel supplies are ordered and stocked in advance.
- Provide effective leadership to hostel team members.
- Ensures effective, timely and accurate communications flow with regards to hostel policies and procedures.
- All other duties as assigned by the General Manager or Management.
- Oversees reception and all tasks and responsibilities associated with that role
Welfare
สวัสดิการ
- Free 2 meals per day
- SSO
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด