รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 12.03.2019 | Viewers 672
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Samut Prakan
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
REQUIREMENTS :-
1.At least Vocational/Diploma/Bachelor degree in any field
2.Ability to read and write in English language and other languages are an advantage.
3.At least 1-2 years experience in Airport Representative or Guest Service Agent
4.Thai national
1.At least Vocational/Diploma/Bachelor degree in any field
2.Ability to read and write in English language and other languages are an advantage.
3.At least 1-2 years experience in Airport Representative or Guest Service Agent
4.Thai national
Job Details
รายละเอียดงาน
RESPONSIBILITIES :-
1.Ensure guests to be welcomed at the airport and ensure transportation is arranged.
2.Be present at all scheduled flight landings and assist incoming guests with luggage and directing them to transport.
3.Give all hotel and club facilities information to the guest and assist them.
4.Any changes on arrival / departure flight and all information about guest must be reported to Front Office Manager.
5.Responsible for good service and maintain relationship with all official sectors at the airport.
6.Ensure the neat of appearance and grooming as airport representative.
7.Performs other duties, as assigned, to meet business needs.
1.Ensure guests to be welcomed at the airport and ensure transportation is arranged.
2.Be present at all scheduled flight landings and assist incoming guests with luggage and directing them to transport.
3.Give all hotel and club facilities information to the guest and assist them.
4.Any changes on arrival / departure flight and all information about guest must be reported to Front Office Manager.
5.Responsible for good service and maintain relationship with all official sectors at the airport.
6.Ensure the neat of appearance and grooming as airport representative.
7.Performs other duties, as assigned, to meet business needs.
Welfare
สวัสดิการ
1. ประกันสุขภาพกลุ่ม
2. ประกันชีวิตกลุ่ม
3. กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
4. กองทุนเงินทดแทน
5. ประกันสังคม
6. สหกรณ์ออมทรัพย์
7. ยูนิฟอร์ม
8. อาหาร
9.Service Charge
2. ประกันชีวิตกลุ่ม
3. กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
4. กองทุนเงินทดแทน
5. ประกันสังคม
6. สหกรณ์ออมทรัพย์
7. ยูนิฟอร์ม
8. อาหาร
9.Service Charge
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
24.04.2024 |
Cost Officer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Reservation Officer (พนักงานรับจองห้องพัก) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานทุกแผนก จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
24.04.2024 |
Kiosk Service [พนักงานประจำซุ้มเครื่องดื่มสนามกอล์ฟ] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
24.04.2024 |
General Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Guest Service Agent จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Assistant Golf Operation Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
24.04.2024 |
Cost Controller จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
24.04.2024 |
Duty Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
English Teacher (Part Time) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
24.04.2024 |
General Technician จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |