×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 25.02.2019 | Viewers 761
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Chaam
ชะอำ

Education :
การศึกษา
No specific
ไม่จำกัดวุฒิ
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
10 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
PREREQUISITES:

Strong Leadership abilities and organizational skills, Entrepreneurial, thinks out of the box and Able to drive change and look for operational efficiencies / synergies across the network.

Education:

Three Years Degree or diploma in hotel management,

EXPERIENCE:

Minimum 8 to 10 years of experience of which at least 2 to 3 years in similar role.Strong Operational/Technical Knowledge. Successful Pre-opening experience & records a distinct advantage
Job Details
รายละเอียดงาน
Responsibility & Authority:

Responsible for cleanliness, orderliness and appearance of the entire Hotel.

Ensure that rooms are made as per company standard.

Prepare Annual Housekeeping Budget.

Maintain par stock of guest supplies, cleaning supplies, linen and uniform.

Organize inventories with Accounts and General Store for linen, uniform and fixed assets.

Pay particular attention while organizing pest eradication activities.

Develop and implement Housekeeping systems and procedures

Prepare reports for management information.

Assist Purchase department in selecting suppliers for items related to Housekeeping.

Plan, control and supervise Horticultural activities.

Attending and resolving guest complaints.

Verification of supplies consignments.

Organize on-the job training and evaluate its effectiveness.

Approval of the Functional Manual of the department.

Recommend recruitment of new personnel.

Other Routine Responsibilities:

Daily inspection of public areas and employees locker rooms.

Daily briefing of Supervisors/ Executives.

Coordinating the preventive maintenance schedule of rooms and public area with maintenance department.

Immediately attending to guest requests.
Welfare
สวัสดิการ
Based Salary
Service Charge
Employee meal
Social Security
Others as per company policy
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด