×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 18.07.2019 | Viewers 1,465
Salary :
เงินเดือน
20,001 - 25,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตสาทร]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 35 years old
อายุไม่เกิน 35 ปี
Unit :
จำนวนรับ
2 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
Yes
รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Qualifications:
- Thai nationality
- Fresh graduates are welcome
- Clear verbal and written communication skills
- Proficiency in English communication or third language skills (Mandarin, Korean, Russian or Japanese) will be a plus.
- Service-minded attitude
- Interpersonal skills
- Customer Service / Communication skills
- Problem-Solving skills
- Proactive and able to work under pressure
- Willingness to work a flexible schedule (shifts) including weekends and holidays
Job Details
รายละเอียดงาน
Responsibilities:
- Respond promptly to customer inquiries
- Process reservations through various channels while focusing on maximizing room revenue
- Ensure customer satisfaction, provide professional customer support as well as handle all special requests
- Knowledge about properties and surrounding areas
- Convert incoming enquiries into sales (firm bookings)
- Keep accurate records about customer bookings, complaints and payments
- Encourage to upsell and promote relevant travel products and services to customers
- Act as the primary liaison between customers and properties
- Maintain a positive and empathetic attitudes toward customers at all times
- Acknowledge and resolve customer complaints
- Communicate and work closely with other departments aiming to enhance customer satisfaction
- Handle customer payment and ensure that the payment received
- Give constructive feedback to superiors for team improvement
- Perform other assignments as requested
Welfare
สวัสดิการ
1. ประกันสังคม
2. ประกันกลุ่ม
3. ค่าล่วงเวลา OT
4. วันหยุดประจำปี
5. ลาพักร้อน
6. ลาป่วย
7. ลากิจ

#Favstay Pompome Co., Ltd.
Empire Tower, Sathorn, Bangkok
#Salary : Negotiable
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Naphatchanok (Senior Recruitment Manager)
1 Empire Tower III, 30th Floor,Unit 3005, South Sathorn Road,Yannawa, Sathorn,10120 กรุงเทพ
เว็บไซต์ : favstay.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
18.07.2019
Reservation Officer (English & Chinese Speaking)
จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
18.07.2019
Operation Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000
register
18.07.2019
Reservation Officer (Chinese Speaking/ Japan Speaking/ Russian Speaking )
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
18.07.2019
Finance Officer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
18.07.2019
Business Development Manager (Travel industry)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000
register
18.07.2019
Accounting Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.07.2019
Accounting Officer
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000
register
18.07.2019
Market Manager
จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.07.2019
Quality Control Staff
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
18.07.2019
Airport Representative @ Suvannaphum Airport
จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
18.07.2019
Guest Service Check-in (Chinese & English Speaking)
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register