รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 28.02.2019 | Viewers 549
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Pattaya
|
Education : การศึกษา |
Master's Degree ปริญญาโท |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.Proven experience as Director of Operations or equivalent position
2.Excellent organizational and leadership abilities
3.Outstanding communication and people skills
4.In depth knowledge of diverse business functions and principles (e.g. supply chain, finance, customer service etc.)
5.Working knowledge of data analysis and performance/operation metrics
2.Excellent organizational and leadership abilities
3.Outstanding communication and people skills
4.In depth knowledge of diverse business functions and principles (e.g. supply chain, finance, customer service etc.)
5.Working knowledge of data analysis and performance/operation metrics
Job Details
รายละเอียดงาน
1.Liaise with superior to make decisions for operational activities and set strategic goals
2.Plan and monitor the day-to-day running of business to ensure smooth progress
3.Evaluate regularly the efficiency of business procedures according to organizational objectives and apply improvements
4.Manage procurement processes and coordinate material and resources allocation
5.Oversee customer support processes and organize them to enhance customer satisfaction
6.Evaluate overall performance by gathering, analyzing and interpreting data and metrics
7.Ensure that the company runs with legality and conformity to established regulations
2.Plan and monitor the day-to-day running of business to ensure smooth progress
3.Evaluate regularly the efficiency of business procedures according to organizational objectives and apply improvements
4.Manage procurement processes and coordinate material and resources allocation
5.Oversee customer support processes and organize them to enhance customer satisfaction
6.Evaluate overall performance by gathering, analyzing and interpreting data and metrics
7.Ensure that the company runs with legality and conformity to established regulations
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |