×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 05.04.2019 | Viewers 1,055
Salary :
เงินเดือน
40,001 - 50,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [สุขุมวิท]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
4 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Female
หญิง
Age :
อายุ
Not over 35 years old
อายุไม่เกิน 35 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Proven experience as an Assistant HR Manager or relevant Human Resources/administrative position
- Hands-on experience with an HRIS or HRMS
- Basic knowledge of labor laws
- Excellent organizational skills
- Strong communications both Thai & English
- Degree in Human Resources or related field
Job Details
รายละเอียดงาน
Compensation & Benefits
- To coordinate all matters of payroll process
- Implement corporate policies and procedures on compensation and benefits.
- Implement employee incentive bonus schemes.
- Assist in communication of key messages to all staff. Promote employee communication activities and channels, to encourage and enable feedback from staff.
- Maintain a positive relationship with staff representatives and ensure any employee grievances are monitored and resolved.
- Coordinate all matters of staff accommodation, facilities, and transport.
- Ensuring the accuracy of relevant Government reports such as Social Security, Workmen Compensation and others.
- Ensuring the accuracy of the withholding tax, year tax report.

Recruitment & Staffing
- Conducting new employee orientations and employee relations counseling
- Overseeing recruitment efforts for all personnel, including writing and placing job ads

HR Operations
- Ensure that HR operational policies and processes are adhered to and continually improved.
- Assist in all activities concerning the sourcing & recruitment of staff, performance management, staff discipline, and administration.
- Manage the HR operation based on a detailed and up-to-date understanding of local labour law.
- Supervise and coordinate all matters of work permits and visas.
- Maintain full records of each person- s employment history, both online and in paper form, and ensure all such information is kept confidential.
- Handle any other jobs as assigned by Human Resources Manager
- Assist in communication of key messages to all staff. Promote staff communication activities and channels, to encourage and enable feedback from staff.


ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
25.04.2024
Restaurant Supervisor (El Santo)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
25.04.2024
Commis Chef (Mexican Restaurant)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
11.04.2024
Senior Chief Accountant
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000
register
05.04.2024
General Cashier - Soho Corporate
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด