รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 19.05.2023 | Viewers 1,242
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 50 years old อายุไม่เกิน 50 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- A minimum of 5 years experience in Guest Relations / Front Office ideally in a Guest Service Manager.
- Good command of English both written and spoken.
- Excellent communication skills and an open personality.
- A strong desire and passion for guest service and Service Excellence.
- Pleasant personality and excellent interpersonal skills.
- Flexible and very good in problem solving skills.
- Good in Leadership, solving problem, negotiation and time management skills.
- Good command of English both written and spoken.
- Excellent communication skills and an open personality.
- A strong desire and passion for guest service and Service Excellence.
- Pleasant personality and excellent interpersonal skills.
- Flexible and very good in problem solving skills.
- Good in Leadership, solving problem, negotiation and time management skills.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |