×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 15.07.2019 | Viewers 3,137
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตคลองเตย]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
Yes
รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-Strong phone contact handling skills and active listening.
-Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters.
-Excellent communication and presentation skills.
-Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively.
-Positive attitude, detail and customer oriented with good multitasking, organizational ability and excellent communication skills.
-Responsible for maintaining a high level of professionalism with clients and working to establish a positive rapport with every caller.
-Update customer information in the customer service database during and after each call.
-Work with the management team to stay updated on product knowledge and be informed of any changes in company policies.
Job Details
รายละเอียดงาน
-Managing large amounts of incoming calls and customer service inquiries.
-Identifying and assessing customers- needs to achieve satisfaction.
-Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication.
-Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools
-Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution
-Keep records of customer interactions, process customer accounts and file documents
-Follow communication procedures, guidelines and policies
Welfare
สวัสดิการ
- ชุดยูนิฟอร์ม (สำหรับในส่วนบริการ)
- ประกันสังคมตามกฎหมายกำหนด
- Service Charge
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ (Public holidayDay)
- สิทธิการหยุดพักร้อน
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ฝึกอบรม
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี
- ตู้ล็อกเกอร์พนักงาน
- เงินช่วยเหลือบุคคลในครอบครัวเสียชีวิต
(สามี, ภรรยา , บุตร )
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
15.10.2019
Reception Supervisor (สาขาพัทยา)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
15.10.2019
Therapist [พนักงานนวด] ประจำสาขาพัทยา
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
15.10.2019
Spa Manager(สาขาพัทยา)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000
register
11.10.2019
พนักงานครัว
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
11.10.2019
Laundry Supervisor (หัวหน้าแผนกซักรีด)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.10.2019
Service Houskeeping
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
11.10.2019
พนักงานนวด (Full Time) สาขาสุขุมวิท 26
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
11.10.2019
Spa Therapist (สาขาสุขุมวิท 26)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
10.10.2019
Spa Receptionist (สาขาสุขุมวิท 26)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
04.10.2019
Sale and Marketing (Pattaya)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000
register
04.10.2019
Technician [ช่างเทคนิค] สาขาพัทยา
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
04.10.2019
Spa Receptionist (Japanese/Chinese Speaking)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
04.10.2019
พนักงานทรีตเม้นท์ (Beauty Clinic)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
04.10.2019
่ช่างซ่อมบำรุง
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register