รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 15.07.2019 | Viewers 3,880
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-Strong phone contact handling skills and active listening.
-Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters.
-Excellent communication and presentation skills.
-Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively.
-Positive attitude, detail and customer oriented with good multitasking, organizational ability and excellent communication skills.
-Responsible for maintaining a high level of professionalism with clients and working to establish a positive rapport with every caller.
-Update customer information in the customer service database during and after each call.
-Work with the management team to stay updated on product knowledge and be informed of any changes in company policies.
-Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters.
-Excellent communication and presentation skills.
-Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively.
-Positive attitude, detail and customer oriented with good multitasking, organizational ability and excellent communication skills.
-Responsible for maintaining a high level of professionalism with clients and working to establish a positive rapport with every caller.
-Update customer information in the customer service database during and after each call.
-Work with the management team to stay updated on product knowledge and be informed of any changes in company policies.
Job Details
รายละเอียดงาน
-Managing large amounts of incoming calls and customer service inquiries.
-Identifying and assessing customers- needs to achieve satisfaction.
-Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication.
-Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools
-Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution
-Keep records of customer interactions, process customer accounts and file documents
-Follow communication procedures, guidelines and policies
-Identifying and assessing customers- needs to achieve satisfaction.
-Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication.
-Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools
-Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution
-Keep records of customer interactions, process customer accounts and file documents
-Follow communication procedures, guidelines and policies
Welfare
สวัสดิการ
- ชุดยูนิฟอร์ม (สำหรับในส่วนบริการ)
- ประกันสังคมตามกฎหมายกำหนด
- Service Charge
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ (Public holidayDay)
- สิทธิการหยุดพักร้อน
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ฝึกอบรม
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี
- ตู้ล็อกเกอร์พนักงาน
- เงินช่วยเหลือบุคคลในครอบครัวเสียชีวิต
(สามี, ภรรยา , บุตร )
- ประกันสังคมตามกฎหมายกำหนด
- Service Charge
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ (Public holidayDay)
- สิทธิการหยุดพักร้อน
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ฝึกอบรม
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี
- ตู้ล็อกเกอร์พนักงาน
- เงินช่วยเหลือบุคคลในครอบครัวเสียชีวิต
(สามี, ภรรยา , บุตร )
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
27.03.2024 |
พนักงานเสริฟ ชาย/หญิง เลือกลงสุขุมวิท 26 หรือสาทร ได้ จำนวน 8 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
27.03.2024 |
Service Onsen (พนักงานทำความสะอาดบริการลูกค้าในOnsen) สาขาสาทร จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
27.03.2024 |
Laundry Staff [พนักงานซักผ้า) สาขาสาทร จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
27.03.2024 |
พนักงานทำความสะอาดและดูแลออนเซ็น (ประจำสาขาสาทร10) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
27.03.2024 |
พนักงานเสริฟ (สาขาสุขุมวิท 26) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
27.03.2024 |
Reception Manager (Pattaya) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
27.03.2024 |
Waitress and Waiter [พนักงานเสริฟ] สาขาพัทยา จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
27.03.2024 |
ช่างซ่อมบำรุง(ประจำสาขาสุขุมวิท26) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
27.03.2024 |
พนักงานทำความสะอาดและดูแลออนเซ็น (ประจำสาขาสุขุมวิท26) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
27.03.2024 |
Reservation ประจำสาขาสาทร จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
27.03.2024 |
Receptionist [พนักงานต้อนรับ] ประจำสุขุมวิท26 / สาทร ซอย 10 จำนวน 5 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
27.03.2024 |
พนักงานเสิร์ฟ (ประจำสาขาสุขุมวิท26) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
27.03.2024 |
พนักงานทำความสะอาดและดูแลออนเซ็น(ประจำสาขาสุขุมวิท26) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
27.03.2024 |
Commis III (ประจำสาขาสาทร) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
27.03.2024 |
Receptionist [พนักงานต้อนรับ](ประจำสาขาสุขุมวิท26) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
27.03.2024 |
Service Laundry (พัทยา) เพศชาย จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
27.03.2024 |
Spa Receptionist (สาขาสุขุมวิท 26) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
27.03.2024 |
่ช่างซ่อมบำรุง(ประจำ HQ สุขุมวิท 26) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
27.03.2024 |
พนักงานเสิร์ฟ (ร้านอาหารญี่ปุ่น) ติดต่อพี่แอร์ 0808915326 จำนวน 6 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
27.03.2024 |
Spa Receptionist (Pattaya Branch) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
27.03.2024 |
ช่างซ่อมบำรุง(ประจำสาขาเยาวราช) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
27.03.2024 |
ช่างซ่อมบำรุง(ช่างวิ่งสุขุมวิท26และสาทร10) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
27.03.2024 |
พนักงานเสิร์ฟ (ประจำสาขาสุขุมวิท26) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |