×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 22.03.2019 | Viewers 293
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตดินแดง]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Bachelor's degree in Business Administration, Hotel and Restaurant Management, or related major.

- 5 years of progressive hotel/resort experience in full-service properties in excess of 400 rooms.

- Must be able to communicate, read, write, and speak English effectively.

- Bi-lingual skills are preferred but not required.

- Ability to communicate effectively with clients, senior management, and support staff is needed.

- Ability to present information in one-on-one, small group situations to guests, clients, and other associates and corporate executives of the hotel a must.

- Knowledge of hotel/resort operations such as rooms management, housekeeping, laundry, fitness, spa, maintenance, operations management.

- Ability to respond effectively to changing demands.

- Must be able to frequently communicate and develop rapport with guests and associates and have a working relationship with the hotel management team.

- Ability to work with numbers, manage various spreadsheets and budgets for different departments, and make important fiscal decisions is required.

- Ability to resolve disputes with guests and associates is required.

- Proficient in MS Office applications (Word, Excel, and PowerPoint)

- Extensive knowledge of Opera PMS
Job Details
รายละเอียดงาน
- Oversee a team of Front Office, Housekeeping, Laundry, Spa, Fitness members to ensure smooth operations are completed to the Hotel- s operational standards.

- Convey the hotel's image and atmosphere through his/her exemplary attitude, warm and friendly welcome, availability and frequent presence in the field.

- Resolve guest concerns quickly and to the highest satisfaction levels.

- Manage room revenue and profit through maximizing occupancy and yield, and to ensure set budgets and goals are achieved.

- Responsible for preparing the Rooms Division budget and maintaining cost control of the operation.

- Act as the General Manager in absence.

- Perform other duties and assist with projects as assigned.
Contact
ข้อมูลติดต่อ
คุณ รณชัย / คุณ ศรัญญา (Walk-In รับสมัครงาน ทุกวันจันทร์ - ศุกร์ 9.00 ถึง 15:00 น. กรุณาเตรียมเอกสารและลงชื่อรับรองสำเนาถูกต้องทุกฉบับ 1. สำเนาบัตรประชาชน 2. สำเนาทะเบียนบ้าน 3. สำเนาวุฒิการศึกษา 4. สำเนาการเปลี่ยนชื่อ-นามกสุล (ถ้ามี) 5. สำเนาหลักฐานการพ้นภาระทางการทหาร 6. สำเนาหนังสือรับรองการผ่านงานหรือการฝึกงาน (ถ้ามี)
Talent & Culture Department, 10th Floor 1 Rachadaphisek Rd., Dindaeng, Bangkok, 10400. (รถไฟฟ้าใต้ดิน สถานีพระราม 9 , MRT RAMA9 - Exit 1) กรุงเทพ
เว็บไซต์ : http://www.grandmercurebangkokfortune.com/
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
22.03.2019
Director of Rooms
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
22.03.2019
Room Attendant [พนักงานประจำ]
จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
22.03.2019
BellBoy (พนักงานยกกระเป๋า)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register