×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 05.04.2019 | Viewers 784
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตดินแดง]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Bachelor's degree in Business Administration, Hotel and Restaurant Management, or related major.

- 5 years of progressive hotel/resort experience in full-service properties in excess of 400 rooms.

- Must be able to communicate, read, write, and speak English effectively.

- Bi-lingual skills are preferred but not required.

- Ability to communicate effectively with clients, senior management, and support staff is needed.

- Ability to present information in one-on-one, small group situations to guests, clients, and other associates and corporate executives of the hotel a must.

- Knowledge of hotel/resort operations such as rooms management, housekeeping, laundry, fitness, spa, maintenance, operations management.

- Ability to respond effectively to changing demands.

- Must be able to frequently communicate and develop rapport with guests and associates and have a working relationship with the hotel management team.

- Ability to work with numbers, manage various spreadsheets and budgets for different departments, and make important fiscal decisions is required.

- Ability to resolve disputes with guests and associates is required.

- Proficient in MS Office applications (Word, Excel, and PowerPoint)

- Extensive knowledge of Opera PMS
Job Details
รายละเอียดงาน
- Oversee a team of Front Office, Housekeeping, Laundry, Spa, Fitness members to ensure smooth operations are completed to the Hotel- s operational standards.

- Convey the hotel's image and atmosphere through his/her exemplary attitude, warm and friendly welcome, availability and frequent presence in the field.

- Resolve guest concerns quickly and to the highest satisfaction levels.

- Manage room revenue and profit through maximizing occupancy and yield, and to ensure set budgets and goals are achieved.

- Responsible for preparing the Rooms Division budget and maintaining cost control of the operation.

- Act as the General Manager in absence.

- Perform other duties and assist with projects as assigned.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
24.05.2019
Presser (ช่างรีด)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
24.05.2019
Guest Relation Officer [GRO]
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
24.05.2019
Call Center (Operator)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
23.05.2019
Security Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register