รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 05.04.2019 | Viewers 981
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Bachelor's degree in Business Administration, Hotel and Restaurant Management, or related major.
- 5 years of progressive hotel/resort experience in full-service properties in excess of 400 rooms.
- Must be able to communicate, read, write, and speak English effectively.
- Bi-lingual skills are preferred but not required.
- Ability to communicate effectively with clients, senior management, and support staff is needed.
- Ability to present information in one-on-one, small group situations to guests, clients, and other associates and corporate executives of the hotel a must.
- Knowledge of hotel/resort operations such as rooms management, housekeeping, laundry, fitness, spa, maintenance, operations management.
- Ability to respond effectively to changing demands.
- Must be able to frequently communicate and develop rapport with guests and associates and have a working relationship with the hotel management team.
- Ability to work with numbers, manage various spreadsheets and budgets for different departments, and make important fiscal decisions is required.
- Ability to resolve disputes with guests and associates is required.
- Proficient in MS Office applications (Word, Excel, and PowerPoint)
- Extensive knowledge of Opera PMS
- 5 years of progressive hotel/resort experience in full-service properties in excess of 400 rooms.
- Must be able to communicate, read, write, and speak English effectively.
- Bi-lingual skills are preferred but not required.
- Ability to communicate effectively with clients, senior management, and support staff is needed.
- Ability to present information in one-on-one, small group situations to guests, clients, and other associates and corporate executives of the hotel a must.
- Knowledge of hotel/resort operations such as rooms management, housekeeping, laundry, fitness, spa, maintenance, operations management.
- Ability to respond effectively to changing demands.
- Must be able to frequently communicate and develop rapport with guests and associates and have a working relationship with the hotel management team.
- Ability to work with numbers, manage various spreadsheets and budgets for different departments, and make important fiscal decisions is required.
- Ability to resolve disputes with guests and associates is required.
- Proficient in MS Office applications (Word, Excel, and PowerPoint)
- Extensive knowledge of Opera PMS
Job Details
รายละเอียดงาน
- Oversee a team of Front Office, Housekeeping, Laundry, Spa, Fitness members to ensure smooth operations are completed to the Hotel- s operational standards.
- Convey the hotel's image and atmosphere through his/her exemplary attitude, warm and friendly welcome, availability and frequent presence in the field.
- Resolve guest concerns quickly and to the highest satisfaction levels.
- Manage room revenue and profit through maximizing occupancy and yield, and to ensure set budgets and goals are achieved.
- Responsible for preparing the Rooms Division budget and maintaining cost control of the operation.
- Act as the General Manager in absence.
- Perform other duties and assist with projects as assigned.
- Convey the hotel's image and atmosphere through his/her exemplary attitude, warm and friendly welcome, availability and frequent presence in the field.
- Resolve guest concerns quickly and to the highest satisfaction levels.
- Manage room revenue and profit through maximizing occupancy and yield, and to ensure set budgets and goals are achieved.
- Responsible for preparing the Rooms Division budget and maintaining cost control of the operation.
- Act as the General Manager in absence.
- Perform other duties and assist with projects as assigned.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
18.04.2024 |
Duty Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Student Trainee (นักศึกษาฝึกงาน) จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
18.04.2024 |
Bell Attendant [พนักงานยกกระเป๋า] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
18.04.2024 |
เจ้าหน้าที่ความปลอดภัย ระดับวิชาชีพ จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Chief Account ประจำที่ Fortune Saeng Chan Beach Hotel Rayong จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Assistant Fitness Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Chief Accountant ประจำที่ Grand Fortune Hotel Nakhon Si Thammarat จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Room Attendant (พนักงานทำความสะอาดห้องพัก) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Chef de Partie จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
18.04.2024 |
Account Supervisor ประจำที่ Grand Fortune Hotel Nakhon Si Thammarat จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Chief Steward จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Sales Manager - Wedding & Event จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Sales Manager - Corporate จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Commis II (Main Kitchen) จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Sales Manager ประจำที่ Grand Fortune Hotel Nakhon Si Thammarat จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Chief Accountant จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Club Floor Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Guest Relations Officer จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Marketing & Communications Officer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Fitness Instructor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Sales Executive ประจำที่ Fortune Saeng Chan Beach Hotel Rayong จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Floor Supervisor จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
18.04.2024 |
Assistant Housekeeping Manager [ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกแม่บ้าน] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Accountant Supervisor ประจำที่โรงแรมฟอร์จูน แม่สอด จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Assistant Human Resource Manager ประจำที่ โรงแรมฟอร์จูน โคราช จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |