รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 09.12.2019 | Viewers 978
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
0 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Bachelor Degree or higher in any field.
- At least 1 years'experience in service.
- Good analytical, problem solving.
- Ability to work well under pressure with service minded and strong interpersonal skills
- Good computer skills especially in MS Office.
- Good command in English and Chinese.
- Fresh graduates are welcomed to join
- At least 1 years'experience in service.
- Good analytical, problem solving.
- Ability to work well under pressure with service minded and strong interpersonal skills
- Good computer skills especially in MS Office.
- Good command in English and Chinese.
- Fresh graduates are welcomed to join
Job Details
รายละเอียดงาน
1.Strategic planning and compliance programs
2.Providing service for internal and external customers
3.Telephone service
4.Welcome and assist to VIP/VVIP Guest
5.Business Center Service
6.Handling guests complaint
7.Case management found the cases of missing and disappeared (Lost & Found)
8.Coordination and service locations
2.Providing service for internal and external customers
3.Telephone service
4.Welcome and assist to VIP/VVIP Guest
5.Business Center Service
6.Handling guests complaint
7.Case management found the cases of missing and disappeared (Lost & Found)
8.Coordination and service locations
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |