×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 23.07.2019 | Viewers 1,311
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตปทุมวัน]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-0Bachelor- s degree in marketing, communication, or related field
-2+ years of digital marketing experience (preferable in hotel/resorts)
-Solid understanding of e-commerce, SEO and Display Marketing
-Knowledge of media editing software
-Working knowledge of Wordpress CMS or other like CMS systems, and content management platforms
-Demonstrated ability to development and execute sales and marketing strategies
-Excellent written and verbal communication skills, fluent in English in both written and spoken language is required
-Familiarity with analytical tools such as Google Analytics and Webmaster Tools
Bachelor- s degree in marketing, communication, or related field
2+ years of digital marketing experience (preferable in hotel/resorts)
Solid understanding of e-commerce, SEO and Display Marketing
Knowledge of media editing software
Working knowledge of Wordpress CMS or other like CMS systems, and content management platforms
Demonstrated ability to development and execute sales and marketing strategies
Excellent written and verbal communication skills, fluent in English in both written and spoken language is required
Familiarity with analytical tools such as Google Analytics and Webmaster Tools
Job Details
รายละเอียดงาน
-Manage hotel website content (including all images, tools, and content)
-Create, maintain, and implement digital marketing and editorial content. Article content as needed/directed to support SEO strategy.
-Analysis of conversion rates and visitation and review/ make amendment to website as approved to improve overall conversion.
Responsibility for planning and budgetary control of all digital marketing expenses.
-Analysis of customer behavior, market conditions and competitor data to refine tactical directions / decisions for campaigns.
-To review analytical data to support digital marketing strategies and review performance results of digital marketing on websites.
-Review new technologies and keep the company at the forefront of developments in digital marketing.
-Effectively liaise and communicate with hotel operational departments to ensure key updates / promotions / offers are communicated in a timely and effective manner on respective digital platforms.


ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด