×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 11.11.2019 | Viewers 2,059
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตปทุมวัน]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-Bachelor- s degree in marketing, communication, or related field
-2+ years of digital marketing experience (preferable in hotel/resorts)
-Solid understanding of e-commerce, SEO and Display Marketing
-Knowledge of media editing software (Adobe Photoshop, Adobe Premier Pro Video editing)
-Working knowledge of Wordpress CMS or other.
-Demonstrated ability to development and execute sales and marketing strategies .
-Excellent written and verbal communication skills, fluent in English in both written and spoken language is required.
-Familiarity with analytical tools such as Google Analytics and Webmaster Tools.
Job Details
รายละเอียดงาน
-Manage all the social media channels of a hotel include Facebook, Twitter, Instagram, Line@, Youtube etc. Responsible for ongoing updates about the brand and service including special offers of the hotel in social media accounts to engage customers.
-Oversee all social media channels to ensure strategy is in line with business goals driving website traffic referral, this includes posting, fan acquisition and paid marketing focused on key target markets.
-Create, maintain, and implement social media content including all images, VDOs and content.
-Analysis of customer behavior, understanding the interest of the audiences including market conditions and competitor data and reviewing with the DOM and ATDMC to refine tactical directions / decisions for campaigns.
-Set a clear target to measure the result of each social media campaign & review analytical data to support digital marketing strategies and performance results of digital marketing on Social Media.
-Review new technologies and keep the company at the forefront of developments in digital marketing. Implementation of new platforms and technology- s .

ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด