รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 08.07.2019 | Viewers 930
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Female หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-At least Bachelor Degree in any field.
-At least 1 year experience in secretarial work.
-Effective telephone communication skills, and computer literate.
-Proficiency in English Communication.
-Typewriting both English and Local language.
-Familiarity and knowledge of all departments within the hotel.
-At least 1 year experience in secretarial work.
-Effective telephone communication skills, and computer literate.
-Proficiency in English Communication.
-Typewriting both English and Local language.
-Familiarity and knowledge of all departments within the hotel.
Job Details
รายละเอียดงาน
Responsible for effectiveness and efficiency of general in supporting for AGM, sales coordinator and all secretarial function.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |