×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 24.02.2020 | Viewers 1,890
Salary :
เงินเดือน
40,001 - 50,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [สุขุมวิท]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Min 5 years of multi-unit management experience preferably in restaurant chain or retail business
- Good experience with budgeting, P&L statement, capital expenditures and forecasting.
- Good knowledge of food and beverage, strong sales-hunter mindset
- Process and system driven, strong leadership, motivational and people skill
Job Details
รายละเอียดงาน
Operations
- To report directly with Patron Chef on the standard of Operations, Menu, Strategies and as per assigned.
- In the meantime, you have to work with representative from BTSG and Turtle 23 in any relevant department i.e. Project Development, Marketing and etc.
- Follow the working direction, procedures and process as per considered and approved by BTSG and Turtle 23
- Ensure execution of operating standards that optimize returns on assets and increases sales and improves profits.
- Analyze weekly/monthly reports and data on sales, controllable expenses and profit, and take necessary actions in the timely manner to ensure that each restaurant operates profitably and maximizes its resources.
- Lead the team to create, develop and update any related procedures/systems and operational manual.
Customer
- Ensure all employees, the internal process & systems, provide exceptional service to achieve 100% customer satisfaction.
- Ensure to resolve customer complaints in a proper and swift manner, and report to the management.
Finance
- Assist in the preparation of annual business plans, e.g. budget, manpower, strategy, training, etc.
- Set sales target of the responsible areas and drive sales to ensure achieve target.
- Evaluate sales trends and take appropriate action plan to close the sales gaps.
- Ensure that the team follow the companies (Turtle 2 and Turtle 23) rules and regulations which include but not limited to the procurement, booking keeping, money handling, licensing, POS, cost tracking, etc.
- Prepare and present weekly/monthly reports and presentations upon request by the management.
Marketing
- Provide input and work with to the Group- s Marketing team on implementing marketing program.
- Evaluate local and domestic market trends, vendors and competitors constantly, ensuring the company- s operations remain competitive.

People
- Ensure that Restaurant Managers strictly follow company guidelines when recruiting, training, and managing their employees.
- Train, coach, counsel and develop all team members to achieve company standards/goals.
- Ensure that outlet employees successfully complete necessary training as required.
- Maximize employee productivity through the use of multi-skilling, multi-tasking, and flexible rostering to meet the business goals as well as customer expectations.
- Utilize communication process to ensure that all employees are aware of their expectations and performance standards.
- Work with HR to conduct annual Performance Appraisal (KPI) in their professional development goals and ensures that they in turn conduct annual Performance Appraisal with their employees.
Other Duties
- Adhere to the company- s rules & regulations.
- Attend and contribute to all training sessions, meetings and activities as required.
- Always exercise responsible management and behave positively in representing the company
- Maintain strong, professional relationship with relevant business partners.
- Ensure high standards of personal presentation and grooming.
- Carry out any other reasonable duties and responsibilities as assigned (Ad hoc).
Welfare
สวัสดิการ
- Working 5 days per week.
- Social Security.
- Life and Medical Insurance.
- Provident Fund.
- Public Holiday and Vacations.
- Uniform
- Other benefit following company's policy
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Promporn Kaewduanglek (HR Manager)
Bhiraj Tower at Sathon 3f 31,31/1,33 South Sathon Road,Yannawa,Sathon,Bangkok 10120 กรุงเทพ
เว็บไซต์ : -
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
24.02.2020
Assistant Marketing Manager
จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000
register
24.02.2020
Sous Chef
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000
register
24.02.2020
Commis
จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
24.02.2020
Bartender [บาร์เทนเดอร์]
จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
24.02.2020
Waiter or Waitress
จำนวน 5 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
24.02.2020
Reception
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
24.02.2020
Restaurant Manager /Assistant Restaurant Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000
register
18.02.2020
Waiter/Waitress
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
18.02.2020
Chef De Partie
จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
14.02.2020
Sommelier
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000
register
14.02.2020
PR Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 80,001 - 90,000
register
14.02.2020
Demi Chef
จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
14.02.2020
Doorman (พนักงานเปิดประตู)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register