รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 15.07.2019 | Viewers 1,177
Salary : เงินเดือน |
15,001 - 20,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Rayong
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 50 years old อายุไม่เกิน 50 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- 3+ years HR / Administration experience.
- In-depth skills and knowledge of all Human Resources operations and training courses.
- Multi-tasking, sense of urgency and able to prioritize task.
- Excellent telephone manner, good interpersonal skills, pleasant, initiative, responsible and punctual.
- Confident, tactful and display leadership qualities and behaviors with strong analytical skills and well-exposed to multi-cultural environment.
- Able to communicate well in English.
- In-depth skills and knowledge of all Human Resources operations and training courses.
- Multi-tasking, sense of urgency and able to prioritize task.
- Excellent telephone manner, good interpersonal skills, pleasant, initiative, responsible and punctual.
- Confident, tactful and display leadership qualities and behaviors with strong analytical skills and well-exposed to multi-cultural environment.
- Able to communicate well in English.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Provide and ensure day to day Human Resources and Administration support are fulfilled.
- Handle office and equipment maintenance, filing and record management.
- Developing, revising the company policies, compensation and benefit, consult legal department to ensure that policies comply with the Labor Department.
- Human Resources duties including recruitment arrangement, maintain HR database such as leaves record, attendance.
- Gives some consultant, comment and assistance to all managers and other team members in all related hotel administrations and operations matters upon requested.
- Handle office and equipment maintenance, filing and record management.
- Developing, revising the company policies, compensation and benefit, consult legal department to ensure that policies comply with the Labor Department.
- Human Resources duties including recruitment arrangement, maintain HR database such as leaves record, attendance.
- Gives some consultant, comment and assistance to all managers and other team members in all related hotel administrations and operations matters upon requested.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |