×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 18.08.2021 | Viewers 2,244
Salary :
เงินเดือน
20,001 - 25,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Prachuap Khiri Khan
ประจวบคีรีขันธ์

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.Male/Female age 30-45 Year
2.Experience for Position 1-2 Year up
3.English Communication is Good
4.to have Leadership & Team Work
5.to have Relationship good
6.to have Microsoft Office
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Manages and oversee daily Front Office operations
2. Meet and greet all return guests and VIP guests of the hotel
3. Keeps inform the management the room status and room allocation as well as related principal matters
4. Keeps track guest requests on a timely and professionally manner, arranges Customer Relations Management system
5. Regular inspections of all sections to ensure that the quality standards are maintained and in good working condition
6. Conduct departmental training, monthly meeting, and monitor training tracking system for all team members
7. Provide coaching and counseling, support and guidance to team members as required
8. Develop and maintain standards and procedural manuals
9. Maintains motivational working environment within the department
10. Ensures team members update with current information and data of the hotel product, including room types, rates, relative features and facilities, food and beverage outlets & promotion, massage parlor, and other services and facilities
11. Keeps updating accurate hotel and related information in files
12. Monitor accuracy of preparation and distribution of daily forecasts and reports
13. Assist the Accounting Department in collecting outstanding, especially bills from tour leaders, local representative of operator and local agencies
14. Handle relevant comments or complains of hotel guests and informs to the Management
15. Ensure presence and proper appearance of all team member at all times
16. Performs other duties as assigned by General Manager
Welfare
สวัสดิการ
1.Service Charge Floating
2.Life Insurance
3.Social Security
4.Uniform 3 Pcs.
5.Staff House
6.Staff Meal 2 time
7.Day Off 6 Day per week
8.Public Holiday 14 Day
9.Vacation Mininum 6 Day per year with level
10.Other with Policy

ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด