×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 05.11.2019 | Viewers 1,749
Salary :
เงินเดือน
30,001 - 40,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตปทุมวัน]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
0 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male
ชาย
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Male, age 28-35 years old
- Bachelors Degree in any field
- Significant work experience handling guest service responsibilities, preferably in a hotel or spa /reception setting
- Excellent Customer Services, problem-solving, customer solution provider and result oriented.
- Excellent written and verbal communication skills;
- Fluent in English and/or Chinese
- Have a great personality and service mind.
- Highly organized, able to multitask and prioritize and work under pressure
- Good attitude, Strong leadership
- Strong working knowledge of the Microsoft Office Suite and all other relevant computer programs
Job Details
รายละเอียดงาน
ROLES & RESPONSIBILITIES :

- Manages the Guest Relations/Front office team and schedules the staff (Roster).
- Maintains high visibility in the front desk area and all wellness services area and provide assistance to our guests in a pro-active way
- Ensures areas under supervision are perfectly maintained; conducts routine inspections of Public areas; takes proactive steps to rectify any shortcomings
- Responds to and handles guest problems and complaints.
- Follows-up with guests who expressed a concern/issue to ensure complete satisfaction; composes response letters and tracks in the appropriate system.
- Ensure and maintain a very high services standard of personal hygiene, behavior and grooming standards of all staff.
- Analyzing guest feedback and providing strategic direction to continually improve services and guest experience.
- Provides guidance and direction to subordinates, including setting performance standards and monitoring performance.
- Assists in the interviewing and hiring of employee team members as needed.
- Assist staff trainings are in place to achieve required product knowledge and all quality standards.
- Establishes and maintains open, collaborative relationships with employees and ensures employees do the same within the team.
- Serves as a leader in displaying outstanding services mind skills.
Welfare
สวัสดิการ
- 5 working day per week
- Group Medical Insurance
- Provident Funds
- Life Insurance (Accident)
- Dental Allowance
- Product Discount
- Internal & External Training
- Annual Salary Adjustment
- Performance Bonus
- Food Allowance
- Uniform
- Wedding Gift
- Educational support for employee- s children
- Maternity Allowance
- Visiting Patient
- Funeral Allowance (Father, Mother, Spouse, Child only.)
- Annual Leave
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด