แจ้งวันหยุดเทศกาลสงกรานต์ปี 2567 เว็บไซต์ hoteljob.in.th จะหยุดให้บริการในส่วนของออฟฟิศ ตั้งแต่วันที่ 13 เม.ย. 2567 ถึง 16 เม.ย. 2567
ในส่วนของหน้าเว็บไซต์ให้บริการตามปกติ และเนื่องในเทศกาลสงกรานต์ 2567 เราขออวยพรลูกค้าผู้มีอุปการคุณ และผู้ใช้งานเว็บไซต์ทุกท่าน
" สวัสดีปีใหม่ไทย 2567 ขออวยพรให้ท่านและครอบครัว มีความสุข สุขภาพแข็งแรง ร่ำรวยเงินทอง
ประสบความสำเร็จในหน้าที่การงาน มีแต่สิ่งดีๆ เข้ามาในชีวิตตลอดปีนี้และปีต่อๆ ไป "
×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 25.05.2020 | Viewers 1,609
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Hua Hin
หัวหิน

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 50 years old
อายุไม่เกิน 50 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.Male/Female age 28-45 Year
2.Experience for Position 3 Year up
3.to have Leadership & Team Work
4.Personality is Good
5.English Communication is Good
6.to have Microsoft Office is good
Job Details
รายละเอียดงาน
- Assist the reservations manager to motivate the team skillful at up-selling as required by the business demand.

- Participates in staff recruitment, organizes on-the-job and monthly training for all staff, performance in order to ensure clients- satisfaction service standards.

- Maintains good working relations with other departments, particularly Front Office and keeps close contact with regular guests, ensuring their needs are identified, and relayed to concerned departments for service delivery.

- Assist the reservations manager to control rates for business, low yield rooms allocations, complimentary rooms and upgrading, group space blockage and timely wash, especially during the peak season and/or high demand days when expected occupancy is above 85%.

- Checks regularly and disseminates information on market situation including; weekly check and report on booking trend in the market through exchanges with competitors, test calls and reports on seasonal rates book-able at competitor hotels, etc.

- Assist the reservations manager to supervise the Reservations Agents in their daily duties,
including pick-ups, Travel Agent commissions, staff responses to clients, etc.

- Tracks and prepares the necessary reports required for monthly submission to Administration Office.

- To keep close follow up on developments of the competitor hotels (occupancy, structural alterations, renovation, special campaigns, rate promotions, marketing efforts, theme events etc.).

- To update customers with the latest development of the hotel by means of Web-site and some other available distribution channels.

- To keep informed on all changes or developments within the hotel and the company.

- To spot-check reservations made the previous day and check all VIP arrivals.-

- Training, developing, and motivating staff to increase productivity.

- To keep department informed of all changes in the customer profile.

- To monitor group bookings and work closely with group department in order to achieve budgeted figures.

- Maximize employee productivity and morale within the department and consistently maintain discipline within hotel guidelines and local regulations.

- Have a full working knowledge and ability to supervise, train, correct and demonstrate all duties and tasks, in assigned place of work, accordingly to the standards as set.

- Train employees ensuring that they have the necessary skills to perform their duties with the maximum levels of productivity and efficiency.

- To understand and strictly adhere to the Rules & Regulations established in regards to the hotel policy on Fire, Hygiene, and Health & Safety.

- To have complete understanding of the Hotel- s Employee Handbook and adhere to the regulations contained within.

- Performs any other duties as assigned by management.
Welfare
สวัสดิการ
Benefit
- Accommodation / ที่พัก
- Uniform + Laundry / ชุดพนักงาน + บริการซักรีดฟรี
- Meal / อาหาร 2 มื้อต่อวัน
- Social Security ประกันสังคม
- Service Charge minimum guarantee / ค่าบริการรายเดือนขั้นต่ำ 3,000 บาท
- Public Holiday 14 day, Annual Leave with level, Birthday Leave, Leave other
วันหยุดตามประเพณี / วันพักร้อน / วันหยุดประจำวันเกิด / วันลาอื่น ๆ ตามกฎหมายแรงงาน
- Reward Star of the month, Reward Star of the year / เงินรางวัลพนักงานดีเด่นประจำเดือน /เงินรางวัลพนักงานดีเด่นประจำปี
- Other / อื่น ๆ

ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด