×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 10.01.2020 | Viewers 1,278
Salary :
เงินเดือน
10,001 - 15,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Prachuap Khiri Khan
ประจวบคีรีขันธ์

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 30 years old
อายุไม่เกิน 30 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
Yes
รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.Male/Female age 23-35 Year
2.Experience for Position 1 Year up
3.English Language is Good
4.Personality is Good
5.to have Relationship Good
6.to have Computer MS office Good
Job Details
รายละเอียดงาน
- To have a complete knowledge of the hotel product, including room types, rates, relative features and facilities, food and beverage outlets and promotions, spa and hotel activities.
- To develop a close and harmonious working relationship with housekeeping and all hotel departments
- To anticipate guest needs and handle guest inquiries in a helpful and attentive manner
- Ensure Front Desk is clean and tidy at all times.
- Suggest alternatives to meet customer needs in terms of product features and benefits
- Offer information and services where appropriate.
- Ensure the guests are being warm welcome and farewell.
- Handle guest request appropriately
- Monitor daily arrivals ensuring all requests are carried out wherever possible and all realistic expectations are met and ensure all reservations are honored.
- Complete all shift duties as outlined on shift check list prior to the end of shift.
- Handle reservation calls after hours, ensuring guest needs are met, in a helpful efficient manner, input into the system as per procedure
- Convert - house guests- foreign currency to local currency, record and count accurately and efficiently
- Ensure credit policy is adhered to at all times, any variance reported to the manager on duty immediately
- Issue safety deposit boxes to hotel guests ensuring access and release forms are completed per hotel procedures Receive, handle and relaying of messages, mail, voice mail and faxes in an efficient, timely manner as per hotel policy
- Performs other duties as assigned by Supervisor
Welfare
สวัสดิการ
1. Accommodation / ที่พัก
2. Uniform + Laundry / ชุดพนักงาน + บริการซักรีดฟรี
3. Meal / อาหาร 2 มื้อต่อวัน
4. Social Security ประกันสังคม
5. Service Charge minimum guarantee / ค่าบริการรายเดือนขั้นต่ำ 3,000 บาท
6. Public Holiday 13 day, Annual Leave with level, Birthday Leave, Leave other
7.วันหยุดตามประเพณี / วันพักร้อน / วันหยุดประจำวันเกิด / วันลาอื่น ๆ ตามกฎหมายแรงงาน
8. Reward Star of the month, Reward Star of the year /เงินรางวัลพนักงานดีเด่นประจำเดือน /เงินรางวัลพนักงานดีเด่นประจำปี
9. Other / อื่น ๆ
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด