รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 09.10.2019 | Viewers 1,542
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Higher Vocational Certificate ปวส |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
4 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.Male/ Female
2.Thai nationality holding
3.Prefer 2-3 years in Supervisor Level Experience required
4.Highly responsible & reliable
5.Ability to work well under pressure in a fast-paced environment
6.Must be flexible in terms of working hour
7.Good communication of both writing and speaking
8.Prefer Bachelor degree
9.Able to work in shift
2.Thai nationality holding
3.Prefer 2-3 years in Supervisor Level Experience required
4.Highly responsible & reliable
5.Ability to work well under pressure in a fast-paced environment
6.Must be flexible in terms of working hour
7.Good communication of both writing and speaking
8.Prefer Bachelor degree
9.Able to work in shift
Job Details
รายละเอียดงาน
1.To ensure the guest services team are performing their duties in line and to report any issues
2.Pays special attention to important guests and makes sure that they are satisfied with all aspects of stay in the Serviced Apartment.
3.Assists in answering inquiries pertaining to hotel services, registration of guests, and shopping, dining, entertainment, and travel directions.
4.Monitors record of room availability and guests' accounts using computers.
5.Deals with complaints from customers and ensures that customers are appeased.to line manager
2.Pays special attention to important guests and makes sure that they are satisfied with all aspects of stay in the Serviced Apartment.
3.Assists in answering inquiries pertaining to hotel services, registration of guests, and shopping, dining, entertainment, and travel directions.
4.Monitors record of room availability and guests' accounts using computers.
5.Deals with complaints from customers and ensures that customers are appeased.to line manager
Welfare
สวัสดิการ
1. วันหยุด 7 วันต่อเดือน
2. Service Charge ตามผลประกอบการบริษัทฯ
3. เครื่องแบบพนักงาน
4. ค่าอาหาร
5. GROUP INSURANCE
6. Provident Fund
7. โบนัสประจำปี
8. ปรับเงินเดือนประจำปี
9. เงินช่วยเหลือกรณีต่างๆ
10.วันลาพักร้อน
11.ตรวจสุขภาพประจำปี
2. Service Charge ตามผลประกอบการบริษัทฯ
3. เครื่องแบบพนักงาน
4. ค่าอาหาร
5. GROUP INSURANCE
6. Provident Fund
7. โบนัสประจำปี
8. ปรับเงินเดือนประจำปี
9. เงินช่วยเหลือกรณีต่างๆ
10.วันลาพักร้อน
11.ตรวจสุขภาพประจำปี
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้