×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 05.07.2019 | Viewers 723
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตบางรัก]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
10 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Details
รายละเอียดงาน
GM will be responsible for the oversight, budget, management, and direction for the tours and travel group, including working closely with the director of operations in supervising the guides and travel agents and supporting their operations of tours and travel desks. Major focus on business development and generating new revenue streams. This role will require creativity, innovation and a capacity to forecast, implement and improve product and business growth. The GM will be responsible for leading long-term strategy to drive revenues through all revenue streams, manage expenses, mentoring & development of team, and support overall key objectives outlined each year. In addition to this will be to the development of new tours and opening of new retail travel locations, but not limited to recruitment, OS&E decisions, training of team, support & coordination with other departments including sales, marketing, revenue, and any third party suppliers & partners we choose to work with. This position requires strong time management and administrative oversight, solid business acumen, self-motivation and vision. In this role, you will use the experience you have gained from working in various upper management positions in tourism and sales to develop better ways of working with new & exciting initiatives.

- Design strategy and set goals for expansion, development and implementation
- Create and maintain budgets and optimize expenses through competitor analyses, attention to detail and following cost-effective measures
- Set standardized policies and processes to ensure consistency, quality and continuous improvement
- Ensure employees work productively and develop professionally by motivating staff, providing the tools for success and consistently engaging
- Oversee the recruitment and training of new employees
- Evaluate and improve operations and business development through employee feedback, competitor research and market analyses
- Provide solutions to issues including but not limited to profit decline, employee conflicts and loss of business to competitors
- Create training structures to support upselling, focus on owned and high commission 3rd part products and ensure high conversion vs enquiry ratio
- Drive customer satisfaction through feedback structures and the implementation of positive changes
- Define long-term strategic goals and developing clear plans to implement them.
- Improve internal processes and ensuring employees work as a cohesive unit
- Work closely with creative team to help bring website, branding and identify vision to life
- Report to department head
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด