×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 07.10.2019 | Viewers 1,903
Salary :
เงินเดือน
25,001 - 30,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตปทุมวัน]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
Yes
รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
Yes
รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Salary : THB 20,000 - 28,000.

1. Must have Marketing experience.
2. A Bachelor Degree or Diploma in hospitality management or related fields is required and a previous experience in Hotel / Travel industry experience would be an advantage.
3. Familiarity with office procedures and basic accounting principles.
4. Able to speak and write English well enough to communicate with the Manager and guests.
5. Computer Skills: Microsoft Word, Microsoft Excel and Social Media i.e IG, Facebook, LINE, WhatApp and etc.
6. Knowledge of Marketing for hotel website.
Job Details
รายละเอียดงาน
- To answer inquiries of room rates, outlets and room locations.
- To handle online marketing.
- To handle promotion package plan.
- To handle with hotel website.
- To respond all guest reservation requests and accurate guest service at all times.
- To handle with the walk in guest, Agent and all online channels like hotel wesite, Booking.com, Agoda, Expedia and etc.
- To answers telephone calls, conveys messages, and monitors the flow of e-mail.
- Co-ordinate with the channel manager or software vendors for any availability, rate or booking.
- Receive contracts detailing room allotments and creates allotments on the hotel management system.
- Update No-shows and cancellations on all OTA's to avoid and unwanted commissions.
- Knows the selling status, rates, and benefits of all packages plans.
- Processes cancellations and modifications and promptly relays this information to the front desk.
- Understands the hotel's policy on guaranteed reservations, non refundable and no-shows.
- Communicates reservation information with the front desk.
- To help develop room revenue and occupancy forecasts.
- To assist with front office duties when required.



Salary : THB 20,000 - 28,000.

Please send your resume in English and your expected salary to the following email address for an interview :-

[email protected]
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด