รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 02.03.2020 | Viewers 1,011
Salary : เงินเดือน |
25,001 - 30,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Koh Tao
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Experience in hospitality: hotel or hostel
- Take ownership and initiative
- Have leadership skills
- Able to use Thai and English
- Able to multitask effectively
- Hospitable, enthusiastic, and service-minded
- มีประสบการณ์ด้านโรงแรมหรือโฮสเทล
- ให้ความสำคัญกับงานเหมือนเป็นเจ้าของ สามารถริเริ่มอะไรใหม่ๆได้
- มีภาวะผู้นำ
- ใช้ภาษาไทยและอังกฤษได้
- ทำงานหลายประเภทได้อย่างมีประสิทธิภาพ
- ใจรักบริการ ยิ้มแย้มแจ่มใส ชอบพูดคุย ตื่นเต้นและสนุกไปกับงาน
- Take ownership and initiative
- Have leadership skills
- Able to use Thai and English
- Able to multitask effectively
- Hospitable, enthusiastic, and service-minded
- มีประสบการณ์ด้านโรงแรมหรือโฮสเทล
- ให้ความสำคัญกับงานเหมือนเป็นเจ้าของ สามารถริเริ่มอะไรใหม่ๆได้
- มีภาวะผู้นำ
- ใช้ภาษาไทยและอังกฤษได้
- ทำงานหลายประเภทได้อย่างมีประสิทธิภาพ
- ใจรักบริการ ยิ้มแย้มแจ่มใส ชอบพูดคุย ตื่นเต้นและสนุกไปกับงาน
Job Details
รายละเอียดงาน
Key Responsibilities:
- Overseeing accommodation and other services within the property including F&B
- Managing reservations and overseeing the sales and marketing activities across all channels
- Researching and developing- new ideas in generating more revenue
- Monitoring inspections of property and services
- Managing budgets & financial plans and reporting performance
- Addressing problems and troubleshooting
- Recruiting, training, and managing staff
- Dealing with customer complaints and comments
- Ensuring events and activities run smoothly
Please email your resume to [email protected]
รับผิดชอบงานทั้งหมดของโฮสเทล
- บริหารจัดการงานห้องพักและงานบริการของโฮสเทล
- บริหารจัดการระบบการจองและการตลาด
- หาข้อมูลและคิดริเริ่มโครงการใหม่ๆภายใน เพื่อเป็นการเพิ่มรายได้ให้กับโฮสเทล
- ตรวจดูความเรียบร้อยในทุกๆส่วน
- บริหารจัดการงบการเงินและรายงานผล
- แก้ปัญหาเฉพาะหน้าด้วยความเหมาะสม
- บริหาร จัดจ้าง และเตรียมพร้อมบุคลากรในการทำงาน
- พูดคุย แก้ปัญหา ปรับความเข้าใจกับลูกค้า
- บริหารจัดการกิจกรรมต่างๆให้อยู่ในความเรียบร้อย
- Overseeing accommodation and other services within the property including F&B
- Managing reservations and overseeing the sales and marketing activities across all channels
- Researching and developing- new ideas in generating more revenue
- Monitoring inspections of property and services
- Managing budgets & financial plans and reporting performance
- Addressing problems and troubleshooting
- Recruiting, training, and managing staff
- Dealing with customer complaints and comments
- Ensuring events and activities run smoothly
Please email your resume to [email protected]
รับผิดชอบงานทั้งหมดของโฮสเทล
- บริหารจัดการงานห้องพักและงานบริการของโฮสเทล
- บริหารจัดการระบบการจองและการตลาด
- หาข้อมูลและคิดริเริ่มโครงการใหม่ๆภายใน เพื่อเป็นการเพิ่มรายได้ให้กับโฮสเทล
- ตรวจดูความเรียบร้อยในทุกๆส่วน
- บริหารจัดการงบการเงินและรายงานผล
- แก้ปัญหาเฉพาะหน้าด้วยความเหมาะสม
- บริหาร จัดจ้าง และเตรียมพร้อมบุคลากรในการทำงาน
- พูดคุย แก้ปัญหา ปรับความเข้าใจกับลูกค้า
- บริหารจัดการกิจกรรมต่างๆให้อยู่ในความเรียบร้อย
Welfare
สวัสดิการ
- Room & board (onsite accommodation & 3 meals a day)
- Competitive pay
- Bonus & incentive
- Days off & vacation days
- Healthcare
- Competitive pay
- Bonus & incentive
- Days off & vacation days
- Healthcare
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |