รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 26.08.2019 | Viewers 880
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-Thai Nationality only
-Bachelor- s Degree or higher in related field.
Experience in Hotel/Tourism/ Hospitality industry and familiar with Loyalty program.
-Ideas driven individual.
-2-3 years- experience working in the same position
-Be accurate and well organized
-Team player and self-motivated
-Excellent English communications skills
-Bachelor- s Degree or higher in related field.
Experience in Hotel/Tourism/ Hospitality industry and familiar with Loyalty program.
-Ideas driven individual.
-2-3 years- experience working in the same position
-Be accurate and well organized
-Team player and self-motivated
-Excellent English communications skills
Job Details
รายละเอียดงาน
-Assist and support division related loyalty program works including plan and execute marketing activities, EDMs, collaterals, strategic incentive program and reports.
-Support supervisor in day to day operations related marketing and loyalty program functions; including decision-making responsibilities to enforce and ensure that all BWI policies, procedures and accounting controls are administered and maintained.
-Plans and implements marketing programs in consultation with supervisor to increase membership and revenue growth and retention.
-Provides customer service by responding to basic reservation requests and customer inquiries/requests.
-Responsible to the regular review, update, train and implementation of Best Western Rewards - Loyalty program.
-Investigate and resolve complex problems and disputes received from hotel members, international affiliates and guest members relating to marketing and loyalty program
-Recommend the solutions and strategies to further improve the performance.
-Provide accurate monthly Asia Revenue Report
-Support supervisor in day to day operations related marketing and loyalty program functions; including decision-making responsibilities to enforce and ensure that all BWI policies, procedures and accounting controls are administered and maintained.
-Plans and implements marketing programs in consultation with supervisor to increase membership and revenue growth and retention.
-Provides customer service by responding to basic reservation requests and customer inquiries/requests.
-Responsible to the regular review, update, train and implementation of Best Western Rewards - Loyalty program.
-Investigate and resolve complex problems and disputes received from hotel members, international affiliates and guest members relating to marketing and loyalty program
-Recommend the solutions and strategies to further improve the performance.
-Provide accurate monthly Asia Revenue Report
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
17.04.2024 |
Room Attendant, Best Western Nada Don Mueang Airport Hotel (ดอนเมือง) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
17.04.2024 |
Steward Supervisor, Best Western Plus Wanda Grand Hotel (แจ้งวัฒนะ) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
17.04.2024 |
Food and Beverage Manager, Best Western Plus Carapace Hotel Hua Hin จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
17.04.2024 |
Sales Manager, Tawaravedee Resort, WorldHotels Distinctive Collection (Based in Bangkok) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
17.04.2024 |
Director of Sales & Marketing, Best Western Plus Carapace Hua Hin (Based in Hua Hin) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |