รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 21.03.2020 | Viewers 1,412
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Male or female with age doesn't exceed 35 years old
- Bachelor's degree in any fields with a good command of English
- Experience 3-5 years with reservation roles in the hotel industry
- Background in Amadeus and other reservation software is a plus
- Having a background in eCommerce is a plus
- Excellent communication and well-organized
- Bachelor's degree in any fields with a good command of English
- Experience 3-5 years with reservation roles in the hotel industry
- Background in Amadeus and other reservation software is a plus
- Having a background in eCommerce is a plus
- Excellent communication and well-organized
Job Details
รายละเอียดงาน
- Overseeing a daily internal rate of three hotel properties on online platforms
- Follow up on the day to day reservation tasks
- Handling all reservation requests, changes and cancellations according to company policies accurately and in a timely manner
- Preparing daily reports of reservation and manage other administrative requests and operative tasks
- Working in cooperation with internal teams of Front Office, Sales and, etc, to achieve customers the right outcome
- Perform other reservation tasks to be assigned
- Follow up on the day to day reservation tasks
- Handling all reservation requests, changes and cancellations according to company policies accurately and in a timely manner
- Preparing daily reports of reservation and manage other administrative requests and operative tasks
- Working in cooperation with internal teams of Front Office, Sales and, etc, to achieve customers the right outcome
- Perform other reservation tasks to be assigned
Welfare
สวัสดิการ
- Service Charge
- Duty Meal
- วันหยุด 6 วันต่อเดือน
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- ส่วนลดร้านอาหารและโรงแรมในเครือบริษัทฯ
- เครื่องแบบและชุดยูนิฟอร์มพนักงาน
- กองทุนประกันสังคม / กองทุนเงินทดแทน
- เงินช่วยเหลือพนักงาน คลอดบุตร, งานสมรส, งานฌาปนกิจฯ
- เงินช่วยเหลือกรณีพนักงานเสียชีวิต หรือครอบครัวพนักงานเสียชีวิต
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี 6-15 วัน (ตามอายุงาน)
- กิจกรรมพนักงาน เช่น งานเลี้ยงวันเกิดประจำเดือน , งานเลี้ยงปีใหม่ฯ
- เงินบำเหน็จเกษียณอายุ
- สวัสดิการของเยี่ยมพนักงาน
- ฝึกอบรมพัฒนาความรู้
- Duty Meal
- วันหยุด 6 วันต่อเดือน
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- ส่วนลดร้านอาหารและโรงแรมในเครือบริษัทฯ
- เครื่องแบบและชุดยูนิฟอร์มพนักงาน
- กองทุนประกันสังคม / กองทุนเงินทดแทน
- เงินช่วยเหลือพนักงาน คลอดบุตร, งานสมรส, งานฌาปนกิจฯ
- เงินช่วยเหลือกรณีพนักงานเสียชีวิต หรือครอบครัวพนักงานเสียชีวิต
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี 6-15 วัน (ตามอายุงาน)
- กิจกรรมพนักงาน เช่น งานเลี้ยงวันเกิดประจำเดือน , งานเลี้ยงปีใหม่ฯ
- เงินบำเหน็จเกษียณอายุ
- สวัสดิการของเยี่ยมพนักงาน
- ฝึกอบรมพัฒนาความรู้
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |