รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 24.04.2024 | Viewers 2,837
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Samut Prakan
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male ชาย |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1. Working Experience in Duty Manager or Front Office Supervisor at least 3-5 years.
2. Must be highly motivated, enthusiastic, positive, creative and self-directed with strong initiative and desire for achievement.
3. Excellent communication and presentations skills required.
4. Strong leadership and people skills.
5. Fluent in English (speaking, writing and reading) with good interpersonal skills
6. Able to work flexible days/hours to meet hotel and clubs activities
7. Thai national
2. Must be highly motivated, enthusiastic, positive, creative and self-directed with strong initiative and desire for achievement.
3. Excellent communication and presentations skills required.
4. Strong leadership and people skills.
5. Fluent in English (speaking, writing and reading) with good interpersonal skills
6. Able to work flexible days/hours to meet hotel and clubs activities
7. Thai national
Job Details
รายละเอียดงาน
1. To supervise the employee to ensure the smooth and efficient operation of the department.
2. Oversee effective day-to-day running of front office department with achieving the goals.
3. To ensure the employees grooming and appearance are according to the hotel and department required.
4. To maintain good communication within the department and amongst the other department.
5. To ensure that all employees have a complete understanding and adhere to the hotel- s policy relating to fire, hygiene, health and safety.
6. Ensure all guests experiencing a problem receive an appropriate response, any promised compensation is delivered, and all guests receive appropriate follow up in a timely and professional manner.
7. Ensure employees are up-to-date with current information and data of the hotel product, including room types, rates relative features and facilities, food and beverage outlets/promotions, spa, fitness center and other services and facilities.
8. Inform and report to Night Manager, Front Office Manager and Director of Room of potential opportunities or concerns with customers and special projects progress.
9. Performs other duties, as assigned, to meet business needs.
2. Oversee effective day-to-day running of front office department with achieving the goals.
3. To ensure the employees grooming and appearance are according to the hotel and department required.
4. To maintain good communication within the department and amongst the other department.
5. To ensure that all employees have a complete understanding and adhere to the hotel- s policy relating to fire, hygiene, health and safety.
6. Ensure all guests experiencing a problem receive an appropriate response, any promised compensation is delivered, and all guests receive appropriate follow up in a timely and professional manner.
7. Ensure employees are up-to-date with current information and data of the hotel product, including room types, rates relative features and facilities, food and beverage outlets/promotions, spa, fitness center and other services and facilities.
8. Inform and report to Night Manager, Front Office Manager and Director of Room of potential opportunities or concerns with customers and special projects progress.
9. Performs other duties, as assigned, to meet business needs.
Welfare
สวัสดิการ
- ประกันสุภาพกลุ่ม
- ประกันชีวิตกลุ่ม
- ยูนิฟอร์ม
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- Service Charge
- อาหาร
- ประกันชีวิตกลุ่ม
- ยูนิฟอร์ม
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- Service Charge
- อาหาร
Contact
ข้อมูลติดต่อ
ฝ่ายทรัพยากรบุคคล (Human Resources)
100-100/1 หมู่ 4 ถ.บางนา-ตราด กม. 14 ต.บางโฉลง อ.บางพลี สมุทรปราการ 10540
เว็บไซต์ : www.eastinhotelsresidences.com/eastinthanacitygolfbangkok
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
100-100/1 หมู่ 4 ถ.บางนา-ตราด กม. 14 ต.บางโฉลง อ.บางพลี สมุทรปราการ 10540
เว็บไซต์ : www.eastinhotelsresidences.com/eastinthanacitygolfbangkok
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
24.04.2024 |
Cost Officer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Reservation Officer (พนักงานรับจองห้องพัก) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานทุกแผนก จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
24.04.2024 |
Kiosk Service [พนักงานประจำซุ้มเครื่องดื่มสนามกอล์ฟ] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
24.04.2024 |
General Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Guest Service Agent จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Assistant Golf Operation Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
24.04.2024 |
Cost Controller จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
24.04.2024 |
Duty Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
English Teacher (Part Time) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
24.04.2024 |
General Technician จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |