รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 27.09.2019 | Viewers 1,138
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
QUALITIFICATION
EDUCATION BACKGROUND, CERTIFICATE/LICENSING
Bachelor degree in any field.
PROFESSIONAL EXPERIENCES
At least 3 year experience in Senior Guest Relations Supervisor position of hotels or in managerial level in Front Office Department or Rooms Division Department more than 3 years with all Front Office operations skills
EDUCATION BACKGROUND, CERTIFICATE/LICENSING
Bachelor degree in any field.
PROFESSIONAL EXPERIENCES
At least 3 year experience in Senior Guest Relations Supervisor position of hotels or in managerial level in Front Office Department or Rooms Division Department more than 3 years with all Front Office operations skills
Job Details
รายละเอียดงาน
GENERAL MISSION
- Behaves and acts in an exemplary fashion, embodying the brand mindset
- Helps the Front Office Manager organize and manage the GRO team, perform administrative tasks and
coordinate with the other departments
- Build a rapport with VIP guests in order to create brand loyalty
- Helps employees improve their skills and provides support for career development
- Through his/her actions and presence at the reception, transmits the Front Office Manager's
Instructions and priorities.
- Secures the revenue from room sales
- Ensures the respect of procedures and hygiene and safety standards
- Behaves and acts in an exemplary fashion, embodying the brand mindset
- Helps the Front Office Manager organize and manage the GRO team, perform administrative tasks and
coordinate with the other departments
- Build a rapport with VIP guests in order to create brand loyalty
- Helps employees improve their skills and provides support for career development
- Through his/her actions and presence at the reception, transmits the Front Office Manager's
Instructions and priorities.
- Secures the revenue from room sales
- Ensures the respect of procedures and hygiene and safety standards
Welfare
สวัสดิการ
Please join our Mass Recruitment Day on 10-12 September 2019 from 9 am. - 6 pm. at Mercure & ibis Bangkok Siam.
หากท่านใดสนใจ กรุณาเข้าร่วมงาน Mass Recruitment Day วันที่ 10-12 กันยายน 2562 เวลา 9.00-18.00น. ที่โรแรม เมอร์เคียว ไอบิส กรุงเทพ สยาม
หากท่านใดสนใจ กรุณาเข้าร่วมงาน Mass Recruitment Day วันที่ 10-12 กันยายน 2562 เวลา 9.00-18.00น. ที่โรแรม เมอร์เคียว ไอบิส กรุงเทพ สยาม
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |