รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 16.10.2019 | Viewers 652
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- At least 1 year in Front Office Department in hotels
- Opera system knowledge
- Computer MS Office
- Good in English
- Good problem solving skills
- Good Leadership skills
- Good interpersonal skills
- Opera system knowledge
- Computer MS Office
- Good in English
- Good problem solving skills
- Good Leadership skills
- Good interpersonal skills
Job Details
รายละเอียดงาน
Responsible and accountable for all operations in relation to the Guest Relations section whilst on duty. All duties and tasks performed are to be procedural correct, timely and consistently, effective and efficient work practices and guest service standards, that the guests- first and last impressions of the hotel are lasting ones of genuine warmth and friendliness and of high standards.
Welfare
สวัสดิการ
- 7 days off / months
- Public Holiday / Vacation / Birthday leave
- Provident Fund after 1 year completion
- Health & Life Group insurance
- Staff room rate & Free night benefit
- Training & Development program
- Public Holiday / Vacation / Birthday leave
- Provident Fund after 1 year completion
- Health & Life Group insurance
- Staff room rate & Free night benefit
- Training & Development program
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |