×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 02.10.2019 | Viewers 777
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [สุขุมวิท]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Requirements:

1.Degree with at least 1-year experience in events planning, partnerships curation and social media marketing. OR Diploma with at least 2-3 years in events planning, partnerships curation and social media marketing.


2.Supervisory experience/small team management will be good but not a must.


3.Marketing and/or events experience preferred


4.Highly creative and able to formulate a unique vision for our communities and residents


5.Keen attention to detail along with strong organizational and project management skills.


6.Familiar with social media marketing, SEO, SEM


7.Photo and video editing skills a plus


8.Results driven with an ability to execute independently


9.Excellent communication, writing and presentation skills, preferably in both English and a local language


10.Exceptional organization skills and multi-tasking skills


11.Strong work ethic and entrepreneurial spirit. At property, each employee will be given significant responsibility and autonomy. This will mean hard work, but will also mean much room for innovation in developing processes and/or programs that could benefit the company and create room for significant personal and career growth.


12.Able to work on weekends for community events if required
Job Details
รายละเอียดงาน
The Community Manager is the creative mind (and hands) at lyf. He/she plays a key role in translating lyf- s core values into social experiences for the residents, and building community through partnerships with local influencers, organisations, and businesses. The Community Manager is responsible for maintaining the property- s social media channels/presence. From managing the marketing channels to curating tie-ups and events, the Community Manager will enjoy working in a fast-paced, global organization with key stakeholder relationships both internally and externally.



Community Management and Events

1.Work with Guest Service to host, produce, and execute events that effectively drive awareness and leads for our community and locations (including launch events, conference presence/sponsorships, pop-ups, field activations, etc.)


2.Create relevant pre and post-event marketing content to generate hype and drive participation for the events, including posters, EDMs, social media posts, articles etc.


3.Build and manage events strategy and creative development, including budgeting, processes, programming, and working with internal and external partners


4.Create a network of partnerships with relevant merchants (e.g. F&B, retail, festivals, art, design, tech, crafts, concerts, sports) to get special rates/preferred access for residents and guests


5.Serve as liaison for community/building-level event leads and manage execution


6.Serve as HQ liaison for special events in the region


7.May need to serve as City liaison for events happening in the city


8.Develop and manage events-related partnership (e.g. F&B, programming, etc.)


9.Evaluate post-event ROI, in coordination with Residence Manager and/or Corporate team


10.Curate and plan calendar of promotional events for guests and residents - there should be at least one event at the property every week


11.Budget and curate at least 4 city wide events every year




Marketing

1.Coordinate with corporate team on social media posts and country tactical campaigns


2.Monitor market trends and competitor activities.


3.Keep abreast of latest digital marketing trends.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
25.04.2024
Sales Manager at 10600 Chao Phraya, Bangkok by Preference
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Assistant Guest Service Manager at Ascott Embassy Sathorn
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
IT Supervisor (Executive) at The Ascott International Management Thailand
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
25.04.2024
Wholesales - Sales Manager at Ascott Thonglor Bangkok
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 50,001 - 60,000
register
25.04.2024
Technician at Somerset Park Suanplu
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Guest Service Supervisor at 10600 Chao Phraya, Bangkok by Preference
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Guest Service Officer at 10600 Chao Phraya, Bangkok by Preference
จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
นักศึกษาฝึกงานแผนก Guest Service at Ascott Embassy Sathorn
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
25.04.2024
Asst. Engineering Manager at Somerset Park Suanplu Bangkok
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000
register
25.04.2024
Sales Executive at Ascott International Management Thailand
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
25.04.2024
Room Attendant at Somerset Sukhumvit Thonglor Bangkok
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
25.04.2024
Asst. Engineering Manager at Somerset Maison Asoke
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
25.04.2024
Safety Officer at Somerset Rama 9 Bangkok
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
25.04.2024
Housekeeping Clerk at Ascott Thonglor Bangkok
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
25.04.2024
Night Manager/Duty Manager at Ascott Embassy Sathorn
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Administrative Assistant (Admin) at Ascott Thonglor Bangkok
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
25.04.2024
Carpenter and Painter (ช่างทาสี)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
25.04.2024
Technician at 10600 Chao Phraya, Bangkok by Preference
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
นักศึกษาฝึกงานแผนกแม่บ้าน at Ascott Embassy Sathorn
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Guest Service Supervisor at The Park at EM District Sukhuvit 24
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Finance Officer - AP : 10600 Chao Phraya Bangkok by Preference
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด