รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 25.11.2019 | Viewers 1,346
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Female หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
Yes รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.Thai or Japanese Female Citizen
2.Good Personality
3.Fluent Japanese and English for communication
4.Good oral and written communication skills
5.Ability to train and develop team members
6.Be able to work 6 days a week with variable shift
7.Minimum 3 years in relevant position in the luxury hotel
2.Good Personality
3.Fluent Japanese and English for communication
4.Good oral and written communication skills
5.Ability to train and develop team members
6.Be able to work 6 days a week with variable shift
7.Minimum 3 years in relevant position in the luxury hotel
Job Details
รายละเอียดงาน
The Guest Relations Manager - Japanese Speaking is the main point of contact for guests, providing assistance and help throughout their stay. They are responsible for ensuring the highest levels of customer satisfaction from their guests on a daily basis.
Responsibilities:
-Greeting guests on a warm and hospitable manner
-Assisting guests with all check-in procedures, issuing room keys and answering any questions they may have.
-Handling mail and messages for guests
-Keeping an eye on room inventory and and monitoring the house
-Ensuring that quality and standards meet expectations on a day-to-day basis
Handling complaints, room issues and conflicts in negotiation
*****Must be able to work 6 days per week with variable shift and Fluent in Japanese and English for communication.*****
Responsibilities:
-Greeting guests on a warm and hospitable manner
-Assisting guests with all check-in procedures, issuing room keys and answering any questions they may have.
-Handling mail and messages for guests
-Keeping an eye on room inventory and and monitoring the house
-Ensuring that quality and standards meet expectations on a day-to-day basis
Handling complaints, room issues and conflicts in negotiation
*****Must be able to work 6 days per week with variable shift and Fluent in Japanese and English for communication.*****
Welfare
สวัสดิการ
1.Salary
2.Service Charge
3.Bonus
4.Provident Fund
5.Social Security
6.Annual Leave
7.Group Insurance
8.Meal
9.Uniform
10.Flexible Hour
2.Service Charge
3.Bonus
4.Provident Fund
5.Social Security
6.Annual Leave
7.Group Insurance
8.Meal
9.Uniform
10.Flexible Hour
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
08.04.2024 |
Server จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000 |
|
08.04.2024 |
Hostess (Female Only) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
08.04.2024 |
Bartender (บาร์เทนเดอร์) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
08.04.2024 |
Security Staff (พนักงานรักษาความปลอดภัย) จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
08.04.2024 |
Guest Relations Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
08.04.2024 |
Front Office Assistant จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
30.03.2024 |
Internship Students (นักศึกษาฝึกงาน ต้อนรับส่วนหน้า/แม่บ้าน/ช่าง/ครัว/เสิร์ฟ) จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
30.03.2024 |
Purchasing Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
30.03.2024 |
Security Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |