รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 04.09.2019 | Viewers 451
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Developing and administering human resources plans and procedures that relate to company personnel
- Planning, organizing, and controlling the activities and actions of the HR department
- Contributing to the development of HR department goals, objectives, and systems
- These responsibilities involve achieving the following tasks:
- Implementing and revising a company- s compensation program
- Creating and revising job descriptions
- Conducting annual salary surveys
- Developing, analyzing, and updating the company- s salary budget
- Developing, analyzing and updating the company- s evaluation program
- Developing, revising, and recommending personnel policies and procedures
- Maintaining and revising the company- s handbook on policies and procedures
- Performing benefits administration
- Maintaining affirmative action programs
- Overseeing recruitment efforts for all personnel, including writing and placing job ads
- Conducting new employee orientations and employee relations counseling
- Overseeing exit interviews
- Maintaining department records and reports
- Participating in administrative staff meetings
- Maintaining a company directory and other organizational charts
- Recommending new policies, approaches, and procedures
- Design Training Course for employee
- Planning, organizing, and controlling the activities and actions of the HR department
- Contributing to the development of HR department goals, objectives, and systems
- These responsibilities involve achieving the following tasks:
- Implementing and revising a company- s compensation program
- Creating and revising job descriptions
- Conducting annual salary surveys
- Developing, analyzing, and updating the company- s salary budget
- Developing, analyzing and updating the company- s evaluation program
- Developing, revising, and recommending personnel policies and procedures
- Maintaining and revising the company- s handbook on policies and procedures
- Performing benefits administration
- Maintaining affirmative action programs
- Overseeing recruitment efforts for all personnel, including writing and placing job ads
- Conducting new employee orientations and employee relations counseling
- Overseeing exit interviews
- Maintaining department records and reports
- Participating in administrative staff meetings
- Maintaining a company directory and other organizational charts
- Recommending new policies, approaches, and procedures
- Design Training Course for employee
Job Details
รายละเอียดงาน
Responsible for all training related issues. To develop our employees through all the training courses available. Coordinates with Corporate Training personnel and ensures to deliver all corporate courses. Control the training budget and makes sure that our hotel receives the full benefits of all training expenditures. Design and conduct courses as per the direction of the policy. Prepare relevant reports.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
28.03.2024 |
Income & Account Receivable (Aksorn Rayong, The Vitality Collection) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
28.03.2024 |
HR Officer (Corporate Office) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
28.03.2024 |
Sales Manager Corporate โรงแรมไมด้า งามวงศ์วาน จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
28.03.2024 |
Executive Chef (โรงแรมไมด้า ดอนเมือง แอร์พอร์ต) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
28.03.2024 |
Executive Chef (อักษร ระยอง เดอะ ไวทัลลิตี้ คอลเล็คชั่น) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
28.03.2024 |
chef de partie โรงแรมไมด้า งามวงศ์วาน จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
28.03.2024 |
Chief Steward (อักษร ระยอง เดอะ ไวทัลลิตี้ คอลเล็คชั่น) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
28.03.2024 |
Chef de Partie โรงแรมไมด้า งามวงศ์วาน จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
28.03.2024 |
Demi-Chef โรงแรม ไมด้างามวงศ์วาน จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
28.03.2024 |
นักศึกษาฝึกงานแผนก Revenue Management จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
28.03.2024 |
นักศึกษาฝึกงานฝ่าย HR จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
28.03.2024 |
Food and Beverage Manager [ผู้จัดการแผนกอาหารและเครื่องดื่ม] - ระยอง (ASRY) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
28.03.2024 |
Wellness Manager (Aksorn Rayong) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
28.03.2024 |
Chief Accountant (ไมด้า แกรนด์ ทวารวดี นครปฐม) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
28.03.2024 |
Front Office Manager [ผู้จัดการแผนกต้อนรับ](โรงแรมไมด้า งามวงศ์วาน) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
28.03.2024 |
Sales Executive (Government) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
28.03.2024 |
Sales Manager (Corporate) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
28.03.2024 |
Human Resources & Training Manager (Ace Of Hua Hin Resort) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
28.03.2024 |
Human Resource Manager (Mida Resort Kanchanaburi) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
28.03.2024 |
Director of Marketing จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
28.03.2024 |
Director of Sales (Government) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
28.03.2024 |
Training Manager [Corporate Office] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
28.03.2024 |
Commis III (Mida Hotel Don Mueang Airport) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
28.03.2024 |
Chef de Partie -Bakery (Mida Hotel Don Mueang Airport) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
28.03.2024 |
Commis II - Bakery (Mida Hotel Don Mueang Airport) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |