×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 06.02.2023 | Viewers 4,618
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [สุขุมวิท]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
4 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Bachelor's in hospitality or related subjects preferred
- At least 4 years Front Office experience required in supervisory position in the hospitality industry
- Knowledge in the Front Office in the hospitality industry
- Excellent spoken and written English
- Well versed in use of computers such as Word, Excel and PowerPoint


Job Details
รายละเอียดงาน
- To obtain and account for the correct room revenue.
- To ensure that all room rate, guest data is posted and correct into the hotel property management system.
- To account for all rooms related rebates for the day.
- To identify and correct any errors.
- To ensure that all room discrepancy is check and follow-up.
- Anticipate guest- s need through observation and offer prompt, efficient service either personally or through effective communication with other associates.
- To ensure that pending balance/posting master account is follow up the payment to avoid bad debt.
- Closely check and monitor guest account cash deposit to avoid high balance and credit limited.
- Align working practices and conduct with hotel; consistency strive to meet and exceed the expectations of both internal and external guests
- Work closely with Senior Guest Service Manager / Assistant Guest Service Manager to achieve the maximum standards and best level of coordination in guests services to the comfort and well-being of the guest.
- Be fully conversant with the Emergency Plan of action.
- Constantly seek to improve business results with new procedures, methods and policies and make recommendations to Senior Guest Service Manager/ report and manage incidents, accidents, loss and /or damage to person and property within the premises.
- Maintain vigilance over the security of the hotel and liaise with the security department accordingly.
- To handle guest enquiries in a courteous and efficient manner and report guest complaints or problems to supervisors if no immediate solution can be found and assure follow up with guests.
- Compile analysis of guest- s comments and feedback during their stay.
- Ensure that the front desk and public are kept neat, tidy and clean at all the times.
- Follow-up calls to be made to all new arrivals and maintain a close rapport with all in house guests.
- Prepare and handle all correspondence circulars to in-house guests.
- To organize & maintain the resident lounge.
- To oversee the Club house and Resident lounge.
- Performs any other duties as may be assigned from time to time.
- Maintain the Guest Service cash float for the refund of security deposits.
- Provide sufficient and adequate training to staff from time to time. - Must also conduct daily briefing to the staff.
- To conduct daily pre-shift briefings to employees on rooms occupancy, arrival & departures, functions / event and special attention that is needed.
- To assign responsibilities to subordinates implementing Multi-Tasking principle and to check their performance periodically.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
19.04.2024
Room Attendant at Somerset Sukhumvit Thonglor Bangkok
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
19.04.2024
Safety Officer at Somerset Rama 9 Bangkok
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
19.04.2024
Guest Service Supervisor at 10600 Chao Phraya, Bangkok by Preference
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
19.04.2024
Guest Service Officer at 10600 Chao Phraya, Bangkok by Preference
จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
19.04.2024
Asst. Engineering Manager at Somerset Park Suanplu Bangkok
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000
register
19.04.2024
Sales Manager at 10600 Chao Phraya, Bangkok by Preference
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
19.04.2024
Assistant Guest Service Manager at Ascott Embassy Sathorn
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
19.04.2024
IT Supervisor (Executive) at The Ascott International Management Thailand
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
19.04.2024
Wholesales - Sales Manager at Ascott Thonglor Bangkok
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 50,001 - 60,000
register
19.04.2024
Technician at Somerset Park Suanplu
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
19.04.2024
Administrative Assistant (Admin) at Ascott Thonglor Bangkok
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
19.04.2024
Carpenter and Painter (ช่างทาสี)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
19.04.2024
Technician at 10600 Chao Phraya, Bangkok by Preference
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
19.04.2024
นักศึกษาฝึกงานแผนกแม่บ้าน at Ascott Embassy Sathorn
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
19.04.2024
Guest Service Supervisor at The Park at EM District Sukhuvit 24
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
19.04.2024
นักศึกษาฝึกงานแผนก Guest Service at Ascott Embassy Sathorn
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
19.04.2024
Asst. Security Manager at Somerset Ekamai Bangkok
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
19.04.2024
Housekeeping Clerk at Ascott Thonglor Bangkok
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
19.04.2024
Night Manager/Duty Manager at Ascott Embassy Sathorn
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด